زیباترین و عجیب‌ترین صحنه‌های آزادی اسرای رژیم صهیونیستی + فیلم

سه شنبه 7 آذر 1402 - 09:56

مرحله چهارم توافق تبادل اسرای گردان‌های القسام و رژیم اشغالگر اسرائیل اجرا و آتش بس برای دو روز دیگر تمدید شد؛ مرحله آخر شامل آزادی یازده اسیر اسرائیلی در ازای سی و سه اسیر فلسطینی بود که توسط اشغالگران اسرائیل آزاد شدند.

العالم فلسطین اشغالی

افکار عمومی بیش از هر زمان دیگری به این نتیجه رسیده که حماس و شاخه نظامی القسام پس از تکرار صحنه‌های دست تکان دادن بازداشت‌شدگان اسرائیلی پس از آزادی، پیروز شده‌اند.

گردان های قسام پس از اعلام تمدید آتش بس بشردوستانه به مدت دو روز دیگر، چهارمین دسته از اسرای اسرائیلی را در چارچوب قرارداد تبادل اسرا به صلیب سرخ در جنوب غزه تحویل دادند.

برخی منابع عبری گزارش دادند صلیب سرخ 11 اسیر زن و مرد را از قسام تحویل گرفته و ارتش اسرائیل نیز می‌گوید همه آنها به رژیم اشغالگر رسیده‌اند و در مقابل، اشغالگران اسرائیلی سی و سه اسیر مرد و زن فلسطینی از جمله 30 کودک و سه زن را آزاد کردند.

اسرای آزاد شده فلسطینی تا آخرین لحظه در زندان‌های اشغالگران تحت فشار و بازجویی سخت بودند.

یکی از زنان آزاد شده گفت: «خیلی سخت بود ، ما ۵۲ روز در گرسنگی، تشنگی، شکستگی و ضرب و شتم و گازپاشی و انواه سرکوب ها بودیم که اصلا به گفت نمی آید.»

یک زندانی آزاد شده گفت: «نمی دانم چه بگویم . گریه کنم یا خوشحال باشم. نمی دانم»

یکی از اسرای آزاده گفت: «ما به قهرمانان خود افتخار می کنیم، خداوند حفظشان کند و به آنان توفیق دهد و شهدای ما را رحمت کند

جشن آزادسازی اسرا در خیابان های رام‌الله به شکلی عمومی برگزار شد، گفتنی است به گفته بیانیه های وزارت خارجه قطر گردان های القسام 69 اسیر و اشغالگران 150 زن و کودک زندانی را در طول چهار روز آتش بس موقت آزاد کردند.

پربیننده ترین خبرها