گزارش العالم از کودک کشی صهیونیست ها در جنین با نام مقابله با نیروهای مقاومت

پنج‌شنبه 9 آذر 1402 - 09:34

هدف ادعایی رژیم اشغالگر از یورش به اردوگاه آوارگان جنین در کرانه باختری فلسطین،‌ مقابله با نیروهای مقاومت فلسطینی بود ولی آنچه واقع شد تیراندازی به کودکان در این منطقه و به شهادت رساندن ۲ تن از آنها بود.

العالم- فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در رام‌الله گزارش داد، بعد از عملیات جنین، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در صفحه شخصی خود در تلگرام نوشت: من به ارتش اسرائیل به خاطر کشتن گروهی از خرابکان در اردوگاه جنین از جمله محمد الزبیدی برادر زکریا الزبیدی تبریک می‌گویم؛ زکریا تا لحظه مرگ در اسارت خواهد ماند.

این در حالی‌ است که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو کودک به ضرب گلوله این نظامیان شهید شدند ولی رژیم اشغالگر ادعا کرده که طی این عملیات، ۲ فرمانده گردان جنین را ترور کرده است.

در مقابل، اما وزارت بهداشت فلسطین تأکید کرد که آدم سامر الغول( ۸ ساله) و باسل سلیمان ابو الوفاء (۱۵ ساله) در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

در همین حال ویدیوهای منتشر شده از صحنه تیراندازی نظامیان اشغالگر به این دو کودک در اردوگاه جنین منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از این دو شهید در مقابل خانه‌شان در خیابان البستاتین در اردوگاه هدف تیراندازی قرار گرفته و دومین کودک نیز در همان خیابان به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

محمود السعدی از مسئولان هلال احمر فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که این دو کودک در حال بازی در نزدیکی خانه‌شان بودند که به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها