فعال سیاسی فلسطینی:

کرانه باختری آبستن عملیات های ضد صهیونیستی بیشتری خواهد بود

پنج‌شنبه 9 آذر 1402 - 13:34

فعال سیاسی فلسطینی گفت: در صورت اصرار رژیم اشغالگر بر یورش به اردوگاه جنین با هدف ریشه‌کن کردن مقاومت، کرانه باختری آبستن عملیات‌های ضد صهیونیستی بیشتری خواهد شد.

العالم- فلسطین اشغالی

"آمال وهدان" فعال سیاسی فلسطینی در گفت‌وگو با العالم اظهار داشت: تحولات جاری در کرانه باختری مويد این امر است که به رغم تشدید تدابیر سرکوب‌گرانه رژیم اسرائیل، این منطقه اشغالی شاهد عملیات‌های بیشتری خواهد شد و جبهه‌های متعدد نیز برای رویارویی با اتفاقات اردوگاه جنین، یکپارچه خواهند شد.

این فعال فلسطینی با اشاره به اینکه هدف از یورش به اردوگاه جنین ریشه‌کن کردن مقاومت است، تأکید کرد که مقاومت این بحران را خنثی می‌کند.

او حوادث روز ۷ اکتبر گذشته (عملیات طوفان الاقصی) را ضربه‌ای جبران‌ناپذیر برای رژیم اسرائیل خواند و گفت: برای نخستین بار است که تمام جبهه‌ها برای تشدید مقاومت علیه اشغالگران و نابود کردن این رژیم یکپارچه و متحد شده‌اند.

وهدان افزود:‌ بعد از اجلاس ریاض، امیرعبداللهیان ( وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران) موضوع همه‌پرسی را مطرح کرد؛ ایده‌ای که در اوایل دهه هشتاد نیز مطرح شده بود. در هر حال، ما امروز در یک برهه حساس تاریخی قرار گرفته‌ایم که عملیات ۷ اکتبر نقطه شروع آن بوده است.

پربیننده ترین خبرها