مقابله گردان های قسام با تجاوازت رژیم صهیونیستی؛

اعتراف رژیم صهیونیستی به سنگین‌ترین تلفات تاریخ این رژیم در عرض 24 ساعت

اعتراف رژیم صهیونیستی به سنگین‌ترین تلفات تاریخ این رژیم در عرض 24 ساعت
دوشنبه 13 آذر 1402 - 08:15

منابع صهیونیستی پس از مدت ها سانسور و سیاست قطره چکانی اطلاعات در باره تلفات این رژیم بالاخره اعتراف کردند که در 24 ساعت گذشته 75 نظامی این رژیم کشته شده اند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از برهام مئیر تحلیلگر نظامی اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 25 خودروی زرهی اسرائیلی در نوار غزه منهدم شده است.

این شبکه صهیونیستی همچنین خاطرنشان کرد که در این مدت 75 نظامی این رژیم نیز کشته شدند که این حجم از تلفات در تاریخ این رژیم بی‌سابقه بوده است.

در همین خصوص روز گذشته (یکشنبه) خبرنگار العالم در فلسطین گزارش داده بود که گردان های القسام شاخه نظامی حماس،‌ صبح یکشنبه (12 آذر ماه)‌ با انتشار بیانیه ای تاکید کرد گروهی از نظامیان صهیونیست را در نوار غزه هدف قرار داده و توانسته 60 سرباز و افسر اسرائیلی را به هلاکت برساند.

خبرنگار العالم گزارش داد: اگر این اطلاعات تایید شود، منجر به یک کودتای کامل در رژیم اشغالگر خواهد شد زیرا کشته شدن این تعداد از نظامیان صهیونیست می تواند برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بحران بزرگی ایجاد کند.

محافل رسانه ای می گویند آمار رسمی تلفات و کشته های رژیم صهیونیستی به علت سانسور و سیاست قطره چکانی اطلاعات که منحصرا از سوی منابع نظامی آن اعلام می شود، بیشتر از شمار واقعی قربانیان و تلفات نظامیان آن در عرصه میدانی است.

پربیننده ترین خبرها