جهاد اسلامی: واشنگتن گرداننده اصلی جنگ در غزه است + فیلم

يکشنبه 19 آذر 1402 - 11:47

ابو سامر موسی، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه واشنگتن گرداننده اصلی جنگ در غزه است، تأکید کرد که شگرد کنونی آمریکایی ها و اسرائیلی ها در این جنگ، هیچ پیروزی برایشان به همراه نخواهد داشت و رشادت رزمندگان مقاومت و پایداری ملت فلسطین، به تسلیم اشغالگران در برابر مقاومت خواهد انجامید.

العالم - فلسطین اشغالی

ابو سامر موسی به برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم گفت: بعد از شکست سنگین رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت، دولت بایدن شتابزده به کمک این رژیم شکست خورده شتافت.

وی افزود: از همان ابتدا و دقیقا در روز ۸ اکتبر گفتیم که گردانندگان اصلی این جنگ چه در سطوح برنامه ریزی یا تشکیل جلسات کابینه امنیتی رژیم اشغالگر و اداره اتاق عملیات، ژنرال های آمریکایی هستند و حضور وزیر دفاع آمریکا از همان نخستین لحظه ها در این رژیم، بهترین گواه این مدعاست.

وی خاطرنشان کرد که دولت آمریکا هنوز هم تجهیزات و سلاح در اختیار این رژیم قرار می دهد. تا همین دیروز ۲۰۰ هواپیما از طریق کریدور هوایی بین آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰ هزار تن سلاح و مواد منفجره در اختیار این رژیم قرار داده است. افزون بر آن، فرماندهان میدانی آمریکا در فلسطین اشغالی حضور دارند.

ابو سامر موسی با اشاره به این حقیقت تصریح کرد که انواع حمایت های نظامی و سیاسی آمریکا از رژیم اشغالگر و اقدام واشنگتن به وتوی طرح آتش بس در غزه به رغم رأی مثبت ۱۳ کشور دیگر گواهی است بر سیطره جویی این کشور و بی توجهی آن به نظر دیگر کشورها درباره آتش بس در غزه اعم از آتش بس انسانی یا نظامی.

وی در ادامه گفت: این روش دولت امریکا و رژیم اشغالگر هیچ پیروزی برای آنها در پی نخواهد داشت. و بهترین گواه بر این مدعا این است که روزنامه های اسرائیلی اکنون به ادعاهای نتانیاهو درباره پیروزی در این جنگ به دیده تردید می نگرند.

این رهبر جهاد اسلامی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی پس از ۶۳ روز حمله هیچ پیروزی میدانی قابل توجهی به دست نیاورده است لذا با اطمینان کامل می گوییم که رشادت رزمندگان درغزه و پایداری ملت فلسطین در نهایت به شکست نقشه های رژیم اشغالگر و فروپاشی این رژیم و تسلیم آن در برابر مقاومت خواهد انجامید.

پربیننده ترین خبرها