شهادت یک عضو دیگر حزب الله لبنان

شهادت یک عضو دیگر حزب الله لبنان
جمعه 24 آذر 1402 - 09:07

حزب الله لبنان شهادت یک عضو دیگر خود در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان را تأیید کرد.

العالم - لبنان

حزب‌الله لبنان دیروز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که «مهدی خلیل زعتر» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

«مهدی خلیل زعتر» از ساکنان شهرک «مرکبا» واقع در جنوب لبنان بوده است.

روز گذشته خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که حملات هوایی اسرائیل به شهرک "مرکبا" در جنوب لبنان یک شهید و یک زخمی برجای گذاشته است که حال این مجروح وخیم گزارش شده است.

مقاومت اسلامی لبنان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در باریکه غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن ها، مبارزان لبنانی، پادگان «یفتاح» در شهرک اشغالی قدس لبنان و نظامیان و تجهیزات موجود در آن را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله اعلام کرد که این حمله به طور دقیق انجام شد و پایگاه نظامی مورد نظر به طور مستقیم هدف قرار گرفت.

حزب الله در بیانیه ای دیگر اعلام کرد که به محل تجمع و استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در قلعه «هونین» در روستای اشغالی هونین لبنان با سلاح مناسب حمله کرده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه لبنانی الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن صهیونیست توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق شده است که خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن وارد کند.

در این باره ، رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

پربیننده ترین خبرها