رسوایی اخلاقی در سنای آمریکا

رسوایی اخلاقی در سنای آمریکا
شنبه 25 آذر 1402 - 16:55

پس از انتشار یک فیلم مستهجن با همجنس گرایان که در اتاق کنفرانس سنای آمریکا فیلمبرداری شده بود، خبر این رسوایی در واشنگتن منتشر شد.

العالم - آمریکا

سایت خبری دیلی کالر (The Daily Caller) کلیپی از این ویدئو را منتشر کرده است. در ابتدا این ویدئو در یک گروه محدود در شبکه های اجتماعی منتشر شد. به گفته خبرنگاران، این ویدئو در اتاق استماع شماره 216 کمیته قضایی کنگره فیلمبرداری شده است. به گفته آنها، این فیلم میزی را نشان می دهد که سناتورها اغلب می نشینند و در طول جلسات استماع سوال می پرسند.

لورا لومر، فعال راست افراطی آمریکایی در کانال تلگرامی خود نوشت که یکی از «قهرمانان» این ویدئو، آیدان میسی-چروبسکی، کارمند دموکرات سنا بود که قبلا در کلیپ های تبلیغاتی برای کمپین انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سال 2020 شرکت کرده بود. میسی-چروبسکی حضور خود در این ویدئو را تکذیب نکرده است، اما گفته که هرگز در محل کار رفتار غیر محترمانه انجام نمی دهد.

در میان دیگر شرکت کنندگان، بر اساس اطلاعات اولیه، دستیار سناتور دموکرات بن کاردین نیز حضور دارد. پیشتر، این نماینده 80 ساله پارلمان به رفتار تهاجمی با مکس میلر، جمهوری خواه یهودی متهم شده بود. اما خود دستیار سناتور این دو اتهام را رد می کند.

مایک کالینز جمهوری خواه در مورد رسوایی‌های پیرامون حزب دموکرات اظهار داشت: «یک هفته نفرین شده برای چپ! پورنوگرافی در سنا، پورنوگرافی کودکان در ویرجینیا، رقصندگان در کاخ سفید و مجسمه های شیطانی در آیووا. دیگر چه رسوایی باقی مانده که در مورد آنها مطرح نشده است؟»

منبع: KP.RU

پربیننده ترین خبرها