نحوه فعالسازی اینترنت رایگان هدیه دولت + لینک ثبت‌نام

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان هدیه دولت + لینک ثبت‌نام
پنج‌شنبه 7 دی 1402 - 16:35

شهروندان می توانند با ورود از تاریخ 12 دی ماه 1402 به سایت my.gov.ir نسبت به فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت اقدام کنند.

العالم - ایران

پس از آنکه عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اصلاح تعرفه‌های اینترنت اپراتورها، اعلام کرد دولت برای جبران اصلاح تعرفه که پس از پذیرش شاخص‌های رگولاتوری از سوی اپراتورها برای آن تصمیم‌گیری می‌شود، یک بسته هدیه اینترنت درنظر دارد.

پیامک اینترنت رایگان اهدایی دولت

به همین منظور دولت پیامکی مبنی بر فعال سازی اینترنت هدیه برای مردم ارسال کرده که تحقق وعده روز گذشته وزیر ارتباطات در خصوص اینترنت هدیه است.

پیام ارسالی به این شرح است: برای فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان اهدایی دولت، از تاریخ 12 دی ماه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه و شماره پیش فرض خود را انتخاب کنید.

پیامک ارسالی دولت در مورد اینرنت رایگاه اهدایی

نحوه ثبت‌نام در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

«پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» یک راه امن برای دسترسی آنلاین به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد است. این درگاه، پلتفرم ملی یکپارچه ارائه خدمات دولتی است و برای ورود باید یک خط تلفن به نام شما باشد.

پس از ورود به سایت my.gov.ir و وارد کردن شماره تلفن همراه خود پیامکی به خطی که به نام شماست ارسال می شود و پس از آن می توانید مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

آیا قیمت اینترنت افزایش می یابد؟!

وزیر ارتباطات چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت با اشاره به اینکه از سال ۹۶ تعرفه‌ها تغییر نکرده است، اما در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات و قیمت ارز افزایش قیمت را داشتیم، گفت: سازمان تنظیم مقررات شرط و شروطی را برای افزایش تعرفه‌ها به اپراتورها اعلام کرده و آن را منوط به افزایش کیفیت شبکه ارتباطی کشور کردیم.

زارع‌پور افزود: هر چند درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را به هیچ وجه نمی‌پذیریم، چراکه در شرایط فعلی کشور امکان‌پذیر نیست. اگر تصمیمی گرفته شود حتماً بر سقف تورم کشور خواهد بود، البته اگر شرایط وزارت ارتباطات برآورده نشود، حتماً اپراتور را جریمه خواهیم کرد. شرط و شروط نیز به الحاقیه پروانه فعالیت آن‌ها تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه سال ۹۶ برای اینترنت همراه یک سقف و کفی تعریف شده است و ما افزایش تعرفه‌ای نخواهیم داشت. همه چیز بر اساس همان سقف و کف قیمتی است که در سال ۹۶ مصوب شده است. اصلاح تعرفه‌ها در آن قالب انجام خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها