لاپید: نتانیاهو در سال ۲۰۲۴ نخست‌وزیر نخواهد ماند

لاپید: نتانیاهو در سال ۲۰۲۴ نخست‌وزیر نخواهد ماند
دوشنبه 11 دی 1402 - 22:51

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به نخست‌وزیر این رژیم به دلیل دریافت ضربات پیاپی از مقاومت فلسطین تاخت و گفت "هر کسی که برای ما فاجعه ایجاد کرد، در سال ۲۰۲۴ نخست‌وزیر نخواهد ماند".

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، "یائیر لاپید" رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خطاب به "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر این رژیم گفت: «سال ۲۰۲۴ کاملاً متفاوت خواهد بود، کسی که بین ما شکاف ایجاد کرد و فاجعه آورد، در رأس قدرت باقی نخواهد ماند».

لاپید در یک نشست خبری در کنست توضیح داد: ما باید بین ویرانی که کابینه نتانیاهو در سال ۲۰۲۳ ایجاد کرده است و اصلاح گسترده کابینه‌ای که در سال ۲۰۲۴ ایجاد خواهد شد، یکی را انتخاب کنیم.

او با اشاره به نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهد محبوبیت احزاب تشکیل‌دهنده کابینه به رهبری "لیکود" کاهش چشمگیری داشته است، افزود: «من می‌دانم اسرائیل چه انتخابی خواهد داشت و شما هم می‌دانید».

احزاب تشکیل‌دهنده کابینه نتانیاهو علاوه بر لیکود، شامل "شاس"، "یهودیت تورات"، "قدرت یهود" و "صهیونیسم مذهبی" هستند.

چند روز پیش، یک نظرسنجی که توسط کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام شد، نشان داد که "اگر انتخابات امروز برگزار شود" لیکود (به ریاست نتانیاهو) تنها ۱۶ کرسی در کنست به دست می آورد. لیکود در حال حاضر ۳۲ نماینده در کنست متشکل از ۱۲۰ کرسی دارد.

پربیننده ترین خبرها