فرمانده ارتش صهيونيستی: احتمال جنگ در جبهه شمال بسیار افزایش یافته است

فرمانده ارتش صهيونيستی: احتمال جنگ در جبهه شمال بسیار افزایش یافته است
پنج‌شنبه 28 دی 1402 - 14:52

فرمانده ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد احتمال وقوع جنگ در جبهه‌های شمالی در مرزهای لبنان نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هرتزی هالیوی در جریان بازدید از یک رزمایش نظامی در نزدیکی مرزهای لبنان گفت: احتمال وقوع جنگ در مرزهای شمالی در مقایسه با گذشته بسیار افزایش یافته است، نمی‌دانم چه زمانی این جنگ در شمال آغاز می‌شود اما می‌توانم بگویم که احتمال آن در ماه آینده نسبت به قبل خیلی زیاد است و از این جهت ما نیاز داریم که با تمام توان به سمت جلو حرکت کنیم.
فرمانده ستاد ارتش رژیم صهیونیستی افزود: هم اکنون رزمایش‌ها و تمرینات ارتش بسیار اهمیت دارد و ما آمادگی خود برای جنگ در لبنان را افزایش می‌دهیم ... تجربیات زیادی از جنگ در غزه کسب کرده‌ایم ... می‌خواهیم به هدفی بسیار روشن در لبنان دست پیدا کنیم و آن بازگشت شهرک نشینان به تمام شهرک‌های شمالی است.
مقامات رژیم صهیونیستی ساکنان شهرک‌های مرزی با لبنان را از ابتدای عملیات طوفان الاقصی به مکان‌های دیگری در اراضی اشغالی انتقال داده‌اند.
مرزهای لبنان و اراضی اشغالی از آغاز عملیات نظامی اشغالگران علیه نوار غزه همه روزه شاهد درگیری‌های نظامی میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب الله بوده است.

پربیننده ترین خبرها