گزارش العالم از دومین همایش ملی جهادگران اقتصادی در ایران+ویدیو

چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 14:39

همایش ملی جهادگران اقتصادی با مشارکت جمعی از کارآفرینان کشور با هدف سرمایه گذاری در کسب و کارهای پرخطر در تهران برگزارش شد.

العالم _ ایران

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، دومین همایش ملی جهادگران اقتصادی با هدف سرمایه گذاری در کسب و کارهای پرخطر، رعایت اصول کاربردی مدیریت در مواجهه با چالش ها، بهبود فضای کسب و کار و دانش اداری و آشنایی با اصول صحیح دیجیتال مارکتینگ در تهران برگزار شد.

اسماعیل قره خانی یکی از شرکت کنندگان در این همایش به خبرنگار العالم گفت: بیش از ده سال است که در زمینه تولید مبلمان منزل و ادارات و دکوراسیون ساختمان فعالیت می کنیم و در سال های اخیر توانسته ایم جایگاه مناسبی در ایران و در کشورهای منطقه به عنوان یکی از بهترین برندها با استفاده از طرح های اصیل ایرانی دست پیدا کنیم.

یاسمین امیر نیرومند یکی دیگر از شرکت کنندگان در گفت وگو با العالم خاطرنشان کرد، ایران از بهترین مقاصد گردشگری سلامت محسوب می شود که با استفاده از بهترین متخصصان و با توجه به قیمت پایین خدمات، می تواند به قطب گردشگری سلامت در منطقه تبدیل شود.

شناسایی و بررسی چالش‌های کسب‌وکار، آشنایی با فناوری‌های جهانی برای تعامل با مشتریان و ذینفعان در نهادهای اقتصادی، تولیدی و خدماتی و معرفی نقش فناوری‌های نوین و استفاده بهینه از فضای مجازی در جذب مشتری، از مهم‌ترین موضوعات این همایش ملی است.

محمدعلی خوشنویسان از شرکت کنندگان در همایش به خبرنگار العالم گفت: ایران با توجه به تنوع آب و هوایی و حاصلخیزی اراضی، از بهترین کشورها در تولید گل و گیاه محسوب می شود و ما در شرکت خود در تلاش هستیم جایگاه ایران را در جهان در زمینه تولید گل و گیاه با استفاده صحیح از منابع طبیعی کشور ارتقا دهیم.

زهرا شادمهر یکی دیگر از شرکت کنندگان در این همایش خاطرنشان کرد: با بهره مندی از تخصص اساتید مجرب، آموزش علمی دانشجویان و استفاده از جدیدترین تجهیزات، توانسته ایم نقش مهمی در ارتقای سلامت جمعیت کشور داشته باشیم.

شرکت کنندگان در این همایش با تاکید بر اینکه تولید عامل اولیه کنترل تورم، پاسخگویی به نیازهای کشور و تقویت اقتصاد است، شرکت های دانش بنیان را یکی از ارکان اساسی اقتصاد دانستند زیرا با کاهش قیمت تولید و افزایش فرصت های شغلی، به توسعه اقتصاد کمک شایانی می کنند.

پربیننده ترین خبرها