گزارش العالم از تبدیل زمین ورزشگاه به گورستان درغزه+فیلم

چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 14:40

برخی اهالی غزه که نمی توانند پیکر شهدای خود را در اماکن آبرومند – که حرمت شهدایشان را حفظ کند – دفن کنند، راه چاره دیگری پیدا کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه از شیوع پدیده ای عجیب در این منطقه برای دفن آبرومند شهدا خبر داده و خاطرنشان کرد، برخی اهالی غزه که نمی توانند پیکر شهدای خود را در اماکن آبرومند – که حرمت شهدایشان را حفظ کند – دفن کنند، ناچار شده اند پیکر شهدای خود را در استادیوم فوتبال در منطقه ابو اسکندر دفن کنند.

به این ترتیب زمین این استادیوم، پس از دفن ده ها شهید به گورستانی تبدیل شده است که پر از جنازه شهدای بی نام و نشان شده است. شهدایی که به دلایل مختلف، کسی قادر به شناسایی آنها نبوده است لذا در زمین استادیوم دفن شدند.

یکی از اعضای خانواده شهدایی که در این گورستان دفن شده است، توضیح داد که به دلیل حملات هوایی و گلوله باران بی وقفه، امکان انتقال جنازه به گورستان های شرعی وجود نداشته و مجبور شده اند پیکرها را در زمین ورزشگاه دفن کنند.

خبرنگار العالم در غزه خاظرنشان کرد، فلسطینی ها به دلیل اینکه نمی توانند شهدای خود را در اماکن قانونی و آبرومند دفن کنند ناچار شده اند آنها را به زمین ورزشگاه و جاهای دیگر ببرند.

پربیننده ترین خبرها