روایت هولناک زن فلسطینی از رفتار نظامیان رژیم اشغالگر

پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 - 14:03

یک زن آواره فلسطینی از رفتار وحشیانه نظامیان رژیم اشغالگر با وی و با افرادی سخن گفت که در مجاورت مجتمع پزشکی ناصر حضور داشتند.

العالم - فلسطین اشغالی

دوربین شبکه العالم شهادت یک زن فلسطینی را که در مدرسه حورانی جنب مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه محاصره شده بود، به تصویر کشیده است.

این زن فلسطینی داستان هولناکی از رفتار نظامیان رژیم اشغالگر با وی و با افرادی که در مجاورت مجتمع پزشکی ناصر حضور داشتند، تعریف کرد.

این زن فلسطینی به نام خیری خالد عرفات، ساکن غزه، ماجرای محاصره خود را در مدرسه حورانی نزدیک مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس توسط نیروهای اشغالگر این چنین گفت: من نپذیرفتم که از مدرسه الحورانی بیرون بروم زیرا همه جا در غزه در معرض بمباران است و هیچ مکان امنی وجود ندارد. با وجود شدت بمباران حتی در مدرسه به گونه ای که ترکش موشک به پای من اصابت کرد، با تلاوت قرآن درد و وحشت را تحمل کردم.

خیری خالد عرفات گفت: سربازان اشغالگر از من خواستند که مدرسه را ترک کنم و من قرآن را روی دست گرفتم. آنها مرا بازداشت و مجبور کردند مانتوی خود را درآورم و دستان مرا آنچنان محکم بستند که خون از آن جاری شد و مرا با کتک و به زور اسلحه وادار کردند به مدرسه دیگری نزدیک آنجا بروم.

این زن فلسطینی هم اکنون به دیر البلح پناه آورده است هرچند این شهر نیز در معرض حمله قریب الوقوع رژیم اشغالگر قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها