حمله حزب‌الله لبنان با یکهزار موشک ضد زره به مواضع رژیم صهیونیستی

حمله حزب‌الله لبنان با یکهزار موشک ضد زره به مواضع رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 12:35

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه باریکه غزه نزدیک به یکهزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

العالم ـ لبنان

بنابر این گزارش، رسانه های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با انتشار این گزارش خاطرنشان کردند: موشک هایی که پس از ترور شهید «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به پایگاه راهبردی کنترل و نظارت هوایی «میرون» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد، دقیقا به هدف اصابت کرد.

به گزارش المیادین، رسانه های اسراییلی پیش بینی کردند که در صورت بروز هر جنگ (فراگیری) در آینده، حزب الله هزاران موشک ضد زره و ده‌ها هزار گلوله سنگین به مناطق شمالی و مرکزی فلسطین اشغالی شلیک خواهد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان امروز (چهارشنبه) نیز ده ها موشک و راکت به منطقه الجلیل الاعلی در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد. حزب الله لبنان همچنین دیروز (سه شنبه) اعلام کرد که پایگاه کنترل و نظارت هوایی میرون بر فراز کوه جبل الجرمق را بار دیگر با موج گسترده ای از موشک ها هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

پربیننده ترین خبرها