گزارش العالم از هلی‌برن کمک‌ها به غزه؛ طنزی برای سرپوش گذاشتن به جنایتی بزرگ‌تر

چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 15:05

هلی‌برن کمک‌ها به باریکه غزه از سوی مصر و اردن که به صورت محدود و نامنظم انجام شده است، هیچگاه پاسخگوی نیازهای دو میلیون فلسطینی نیست.

العالم- فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در دیرالبلج واقع در باریکه غزه گزارش داد: اولین محموله کمک‌ها در دریای غزه افتاد و بلافاصله، برخی از ماهیگیران توانستند آنها را از دریا بیرون بکشند.

بنابر این گزارش، کمک‌های پرتاب‌شده از هواپیما شامل سوخت، گاز و دارو نبوده بلکه صرفا مواد غذایی بود و از سوی دیگر این کمک‌های محدود پاسخگوی نیازهای آوارگان فلسطینی که روزانه فقط یک وعده غذایی دارند، نیست.

طبق این گزارش، کمک‌های غذایی پرتاب‌شده از طریق هوایی (هلی برن) برای فلسطینیان در سطح محدودی میان نیازمندان توزیع شده است. در حالی‌که مردم در این باریکه به صدها کامیون کمک نیاز دارند زیرا بیشتر آنها فقط می توانند روزانه یک وعده غذا بخورند.

بنابر این گزارش، مصر و اردن در تلاش برای سرپوش گذاشتن به جنایت بزرگ‌تری که رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین مرتکب می‌شود، اقدام به هلی‌برن کمک‌های غذایی به برخی مناطق در غزه کرده‌اند در حالی‌که صهیونیست‌ها اجازه ورود هرگونه کمک‌های زمینی یا دریایی سازمان ملل به این مناطق را نمی‌دهند.

پربیننده ترین خبرها