مصاحبه زکریا العدرا با العالم درباره تیراندازی یک شهرک نشین صهیونیست به او + فیلم

يکشنبه 13 اسفند 1402 - 09:34

مناطق جنوبی الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن، همواره در معرض حملات نیروهای اشغالگر اسرائیلی و شهرک نشینانی قرار دارد که با تیراندازی، ضرب و شتم، دستگیری و بستن راه ها فلسطینیان را آزار می دهند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

سلسله حملات علیه فلسطینیان باعث نگرانی هزاران نفر از شهروندان ساکن در مناطق جنوبی الخلیل یا آنچه به عنوان مسافر یطا شناخته می شود، شده است. این حملات به ویژه پس از عملیات طوفان الاقصی علیه کسانی که در برابر قدرت رژیم اشغالگر و شهرک نشینان آن درمانده اند، شدت یافته است.

دوربین شبکه العالم توانسته است وارد این منطقه شود و با زکریا العدرا شهروند فلسطینی پس از خروج از بیمارستان گفتگو کند. وی پس از آنکه یک شهرک نشین تحت حمایت ارتش اشغالگر به او تیراندازی کرد، راهی بیمارستان شد.

در این مناطق وسیع، خانه های فلسطینیان در طول شبانه روز مورد حمله قرار می گیرند، در حالی که ساکنان فلسطینی هیچ پناهگاهی برای محافظت از خود و فرزندانشان ندارند.

حملات اشغالگران شامل تیراندازی، ضرب و شتم، دستگیری و بستن راه ها می شود؛ صحنه هایی که روزانه ضد ساکنان فلسطینی الخلیل تکرار می شود.

این در حالی است که آنچه در جنوب الخلیل اتفاق می افتد؛ در مورد دیگر مناطق کرانه باختری به ویژه مناطق نزدیک به شهرک های صهیونیست نشین نیز اتفاق می افتد، هرچند هدف آنها یکی است: اخراج ساکنان فلسطینی و جایگزین کردن شهرک نشینان.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها