با وجود تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه؛

هواپیمایی جمهوری آذربایجان پرواز به تل‌آویو را از سر می‌گیرد

هواپیمایی جمهوری آذربایجان پرواز به تل‌آویو را از سر می‌گیرد
شنبه 19 اسفند 1402 - 16:03

با وجود تداوم کشتار و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در باریکه غزه برای یکصد و پنجاه و پنجمین روز، هواپیمایی جمهوری آذربایجان پروازهای خود به سرزمین های اشغالی را تا چند روز آینده از سر می گیرد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، خطوط هواپیمایی جمهوری آذربایجان اعلام کرد که از ۱۹ مارس (۲۹ اسفندماه) پروازهای خود به سرزمین های اشغالی را از سر می گیرد.

خطوط هواپیمایی جمهوری آذربایجان پس از جنگ رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه، پروازهای خود به سرزمین های اشغالی را متوقف کرد اما این پروازها را از ۱۹ مارس از سرخواهد گرفت.

برپایه این گزارش، خطوط هواپیمایی جمهوری آذربایجان در آغاز سه پرواز هفتگی و از ماه آوریل، ۹ پرواز هفتگی به سرزمین های اشغالی خواهد داشت و در آن برای مسافران صهیونیست، غذا براساس رژیم غذایی «کوشر» سرو خواهد کرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که وزارت بهداشت فلسطین در تازه ترین آمار، شمار شهدای باریکه غزه را ۳۰ هزار و ۹۶۰ نفر اعلام کرد.

این وزارتخانه اعلام کرد که در نتیجه تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه تاکنون ۷۲هزار و ۵۲۴ نفر هم مجروح شدند و ۷۲درصد قربانیان زن و کودک هستند.

شرایط انسانی باریکه غزه در سایه تداوم جنگ رژیم صهیونیستی با همدستی برخی کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس با این رژیم به شدت بحرانی است و تل آویو اجازه ورود کمک‌ها به این منطقه را نمی‌دهد.

برخی کشورهای عربی و غربی در طول ۲ هفته اخیر، مقادیر اندکی از کمک های هوایی را برای مردم باریکه غزه به ویژه در شمال این منطقه ارسال کردند که جوابگوی نیاز گسترده مردم نیست.

این درحالی است که فلسطینی‌ها و حامیان آنها ارسال این کمک‌های هوایی را اهانت به مردم فلسطین دانسته و بر لزوم فشار بر رژیم صهیونیستی برای بازگشایی گذرگاه‌های زمینی باریکه غزه تاکید می‌کنند.

پربیننده ترین خبرها