گزارش العالم؛

ممانعت ارتش اشغالگر از ورود صلیب سرخ و نیروهای امدادی به بیمارستان الشفا +ویدئو

پنج‌شنبه 2 فروردين 1403 - 20:27

ارتش اشغالگر همچنان پزشکان، پرستاران و مجروحان بیمارستان الشفا را تحت بازداشت قرار داده و نیروهای صلیب سرخ، امدادی و دفاع شهری را از ورود به بیمارستان و یا ورود به خانه‌های محاصره شده در اطراف بیمارستان منع می‌کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در باریکه غزه گزارش داد: عملیات نظامی در بیمارستان الشفا و بازداشت پزشکان، پرستاران و مجروحان بیمارستان ادامه دارد. ارتش اشغالگر همچنین دست به کشتارهایی علیه غیرنظامیان در منطقه واقع در مجمتع بیمارستانی الشفا می‌زند.

بنابر این گزارش، نیروهای رژیم صهیونیستی به قتل 140 شهروند اغلب از غیرنظامیانی که در بیمارستان الشفا بودند، اذعان کرده است.

خبرنگار العالم به ادامه حملات تجاوزکارانه ارتش اشغالگر علیه شهر غزه، بمباران و تخریب خانه‌ها بر سر ساکنان آنها اشاره کرد.

بنابر این گزارش، ارتش اشغالگر نیروهای صلیب سرخ را از تماس با بیمارستان و یا ورود آنها به خانه‌های محاصره‌شده شهروندان در اطراف بیمارستان الشفا منع می‌کند.

احمد سهمود ادامه خاطرنشان کرد: ارتش اشغالگر همچنین نیروهای امدادی و دفاع مدنی را از ورود به بیمارستان منع می‌کند. نیروهای دفاع مدنی در شمال باریکه غزه با ابزارهایی ابتدایی و ساده فعالیت می‌کنند. زیرا تمام تجهیزات دفاع شهری در جنگ وحشیانه صهیونست ها علیه باریکه غزه تخریب و منهدم شده است.

پربیننده ترین خبرها