لحظه به لحظه با ۱۷۱ مین روز حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری .. ده ها شهید و زخمی با ادامه حملات صهیونیست ها به مناطق مختلف غزه

لحظه به لحظه با ۱۷۱ مین روز حمله رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری .. ده ها شهید و زخمی با ادامه حملات صهیونیست ها به مناطق مختلف غزه
دوشنبه 6 فروردين 1403 - 09:31

نظامیان رژیم صهیونیستی در 171مین روز با حملات هوایی و توپخانه ای گسترده وایجاد کمربند آتش به جنایت نسل کشی علیه غیر نظامیان در غزه ادامه می دهند و در اوج فجایع انسانی – که نتیجه محاصره و کوچ اجباری بیش از 90 درصد از اهالی است – همچنان به ارتکاب جنایات هولناک در مناطق اشغال شده ادامه می دهند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده ها و توپخانه های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) نیز با ادامه حملات خود به مناطق مختلف غزه، منازل شهروندان و مناطق شلوغ و خیابان ها را هدف قرار داده و صدها نفر را به شهادت رسانده یا مجروح کردند.

رژیم صهیونیستی همچنین اطراف بیمارستان الشفا در غرب غزه را هدف قرار داد.

در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به منزل خانواده برهوم در اردوگاه یبنا در رفح، سه شهید به بیمارستان تخصصی الکویت انتقال یافتند.

در حمله این رژیم به منزل خانواده سلمان در دیر البلح، با خارج شدن 6 شهید دیگر از زیر آوار، آمار شهدا به 18 شهید رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین در هشتمین روز پیاپی به بیمارستان الشفا و اطراف ان در غرب غزه حمله کردند و همزمان به ترور و بازداشت و شکنجه شهروندان و کوچ اجباری آنها ادامه می دهند.

لحظه به لحظه با 171مین روز حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کرانه باختری:

** اقدام بی‌شرمانه و غیرانسانی صهیونیست‌ها در تمسخر فجایع مردم غزه

تمسخر

** ادامه جنجال معافیت حریدی‌ها از سربازی اجباری/ گانتس تهدید به استعفا کرد

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم اسرائیل تهدید کرد: در صورت تصویب قانون جدید سربازی و معافیت حریدی‌ها، از کابینه اضطراری استعفا خواهد داد.

روزنامه «یدیعوت احارونوت» از گانتس نقل کرد: قانونی که کابینه قصد دارد در مورد معافیت حریدی‌ها تصویب کند به وحدت و امنیت اسرائیل ضربه خواهد زد.

یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل نیز گفت: قانون جدید سربازی توهین به ارتش است. این قانون باعث می شود تا هیچ یکی از یهودیان حریدی به ارتش ملحق نشوند.

** الجزیره: اعضای غیردائم شورای امنیت تغییراتی در پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه انجام می‌دهند تا از وتوی آمریکا پیشگیری کنند

پیش از این، برخی منابع دیپلماتیک خبر دادند که اعضای غیردائم شورای امنیت آخر هفته گذشته با ایالات متحده مذاکره کردند تا از شکست دیگری در وتوی پیش‌نویس جلوگیری شود.

قرار است امروز دوشنبه پیش‌نویس قطعنامه‌ای برای آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت به رای گذاشته شود.

این پیش نویس نتیجه اقدامات اعضای غیردائم شورای امنیت است.

** حملات راکتی از غزه به اراضی اشغالی

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر هشدار در اسدود واقع در جنوب اراضی اشغالی بر اثر حملات راکتی از باریکه غزه خبر دادند.

رادیو رژیم اسرائیل گزارش داد که از 8 موشک شلیک‌شده به اسدود، 2 موشک رهگیری شد.

** تجمع در مقابل موزه‌ لندن در محکومیت ارتباط آن با شرکت‌های اسرائیلی

لندن

** تصاویری از تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو برای مبادله اسرا

تظاهرات

** دبیر کل سازمان ملل متحد ضمن تاکید بر برقراری آتش‌بس در غزه، درباره هرگونه حمله زمینی به رفح در جنوب این باریکه هشدار داد.

** رزمندگان مقاومت اسلامی مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در «تله الطیحات» را هدف قرار دادند.

** نیروهای اشغالگر اسرائیلی امروز هم به محاصره بیمارستان الأمل در شهر خان یونس ادامه دادند و همه ورودی های این بیمارستان را بستند.

** مردم استان صعده با شرکت در راهپیمایی گسترده بر تداوم عملیات یمن برای حمایت از مردم فلسطین تاکید کردند و پایان دادن به جنگ علیه غزه را خواستار شدند.

یمن

** فیلمی از لحظه بازداشت جوانی از اهالی اردوگاه قلندیا توسط نظامیان صهیونیست :

قلندیا** تصاویری از عقب نشینی ارتش اشغالگر به سمت ایست بازرسی بیت فوریک :

عقب نشینی

** فیلمی از یورش نظامیان اشغالگر به حومه شویکه در شهر طولکرم :

یورش

** شهروندان اردنی یکشنبه شب در امان پایتخت این کشور در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند که نیروهای امنیتی اردن این تظاهرات را که به سمت سفارت رژیم صهیونیستی برگزار شده بود، سرکوب کردند.



**جمعی از مردم استرالیا با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین به پهلو گرفتن و تخلیه بار یک کشتی رژیم صهیونیستی در بندر بوتانی در شهر سیدنی تظاهرات کردند.

درحال به روزرسانی ...

پربیننده ترین خبرها