جشن و پایکوبی در عراق پس از پاسخ کوبنده ایران به جنايات اشغالگران

يکشنبه 26 فروردين 1403 - 14:36

در پی پاسخ کوبنده ایران و دستیابی به اهداف مورد نظر در انتقام از جنایت دشمن صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، آثار شادی و آرامش عراق را فرا گرفت.

العالم - عراق

خبرنگار شبکه العالم در بغداد گفت: از زمان شروع پاسخ موشکی ایران به حملات وحشیانه "اسرائیل"، کارناوال ها و تجمعات شادی در مناطق مختلفی از شهرهای عراق؛ از جمله مقابل سفارت ایران در بغداد ونیز روبروی کنسولگری ایران در کربلای معلی براه افتاده است.

وى افزود: صبح امروز شاهد برپایی مراسم شادی در چند فرمانداری و استان عراق بوده ایم که در این میان فرمانداری بابل به توزیع شیرینی میان شرکت کنندگان در مراسم این استان پرداخت.

خبرنگار العالم در بغداد با اشاره به برآوردهای غرب مبنی بر تایید مشارکت مقاومت عراق در پاسخ به اشغالگر صهیونیستی، تصریح کرد: پنتاگون ادعا كرده كه هواپیماهای آمریکایی با پرواز در آسمان عراق، موشکهای ایرانی را که در آسمان کربلای مقدس، کردستان عراق، بغداد، حله، ذیقار و بصره دیده شده اند، رهگيری كرده است.

از سویی دیگر، هشتگ "وعده صادق"، در پلتفرم X يا همان تويتر سابق،در عراق در صدر اخبار قرار گرفته وبه عبارتی دیگر "ترند" شد.

در اين ميان بسیاری از فعالان شبکه های اجتماعی در عراق، مشارکت اردن در مقابله با موشک های ایران جهت جلوگيري از رسيدن آنها به "اسرائیل"، را محکوم کرده و از دولت عراق خواستند صادرات خود را به اردن را متوقف کند.

پربیننده ترین خبرها