خیز نماینده جمهوریخواه برای عزل بایدن

خیز نماینده جمهوریخواه برای عزل بایدن
شنبه 22 ارديبهشت 1403 - 15:18

به دنبال تصمیم واشنگتن برای تعلیق ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی، نماینده جمهوری‌خواه فلوریدا در کنگره آمریکا پیشنهادی برای عزل رئیس‌جمهوری این کشور ارائه داده است.

العالم- آمریکا

روزنامه فرامنطقه‌ای "رای الیوم" نوشت: "کوری میلز" نماینده جمهوری‌خواه در حساب کاربری خود در پلتفرم "X" نوشت: سوء‌استفاده رئیس‌جمهور "جو بایدن" از قدرت خود برای تعلیق کمک‌های اختصاص داده شده در کنگره برای اسرائیل، در مقابل منافع سیاسی، بسیار واضح است.

این نماینده جمهوری‌خواه نوشت: او (بایدن) این کار را به دلیل حدود ۱۳.۲ درصد آرا در ایالت میشیگان (در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری) انجام می‌دهد؛ چرا که او در این ایالت از رقیب جمهوری‌خواهش "دونالد ترامپ" عقب افتاده است.

او ابراز عقیده کرد که بایدن این کار را برای خرید آرای تظاهرات‌کنندگان حامی "حماس" در محوطه‌های دانشگاه‌ها انجام می‌دهد. این کار نقض آشکار مسئولیتش است.

میلز در ادامه نوشت: من به پیام‌ها و اظهارات خود در ارتباط با استیضاح بایدن ادامه می‌دهم و از رئیس مجلس نمایندگان و همکاران‌مان می‌خواهم که به من بپیوندند.

طبق این گزارش، اواخر روز گذشته، میلز تأکید کرد که پیشنهادی را در مجلس نمایندگان کنگره ارائه کرده است تا بایدن را به دلیل توقف فروش تسلیحات به اسرائیل پاسخگو کند.

سروصدای نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا در حالی است که به رغم ادعای دولت واشنگتن برای تعلیق ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی، ان بی سی نیوز به نقل از دو مقام آمریکایی گزارش داد، محموله‌هایی که در روزهای اخیر به اسرائیل ارسال شده است شامل تسلیحات تهاجمی و تدافعی بوده و این محموله‌ها شامل سلاح‌های سبک نیز می‌شود.

پربیننده ترین خبرها