تداوم ضربات کوبنده گردان‌های قسام به اشغالگران صهیونیست

پنج‌شنبه 17 خرداد 1403 - 11:04

گردان‌های شهید عزالدین قسام برای دویست و چهل و چهارمین روز متوالی به مقابله با نظامیان صهیونیست در حال نفوذ به مناطق متعدد از باریکه غزه ادامه دادند و در این مدت ضربات مهلکی به دشمن وارد کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های نظامی گردان‌های قسام عصر دیروز چهارشنبه در بیانیهای از رویارویی مجاهدان مقاومت با نظامیان صهیونیست و درگیری شدید با خودروهای زرهی در حال نفوذ به برخی از محورهای جنگی خبر دادند.

رزمندگان با استفاده از مواد منفجره و موشک‌های ضد زره و ضد نفر به مقابله پرداختند و به تخریب مراکز نظامی دشمن با گلوله‌های خمپاره ادامه دادند.

گردان‌های القسام با گلوله الیاسین 105 یک بولدوزر نظامی D9 و همچنین یک تانک صهیونیستی «مرکاوا» را در شرق شهر دیرالبلح واقع در مرکز باریکه غزه هدف قرار دادند.

نیروهای دشمن مستقر در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین منهدم شدند.

گردان‌های شهید عزالدین قسام در دویست و چهل و چهار روز متوالی به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداخته‌اند که تاکنون به کشته‌شدن صدها افسر و سرباز دشمن، مجروح شدن ده‌ها هزار نفر، انهدام کامل یا جزئی صدها خودروی زرهی، بمباران مواضع دشمن، مقرهای نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین منجر شد.

نبرد «طوفان الاقصی» که در سحرگاه روز شنبه 7 اکتبر 2023 میلادی با حملات پیاپی مجاهدان به شهرک‌های صهیونیستی و اماکن نظامی واقع در باریکه غزه از طریق زمین، دریا و هوا آغاز شد تا به حال به هلاکت صدها نظامی و غاصب اشغالگر و اسارت صهیونیست‌ها منجر گردیده است.

پربیننده ترین خبرها