هلاکت چهار نظامی صهیونیست در عملیاتی در رفح+ عکس

هلاکت چهار نظامی صهیونیست در عملیاتی در رفح+ عکس
سه شنبه 22 خرداد 1403 - 11:43

در آستانه ورود به نهمین ماه حمله رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم صهیونیستی از هلاکت 4 تن از نظامیان خود در درگیری های جنوب غزه خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیسیتی صبح امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دیروز دوشنبه تعدادی از نظامیان این رژیم در درگیری‌های جنوب غزه به هلاکت رسیدند. در این بیانیه اشاره‌ای به جزئیات و شرایط هلاکت آنها نشده است.

منابع "اسرائیلی" گفتند در انفجار شدیدی که باعث فروریختن ساختمان بزرگی روی سر نظامیان این رژیم از تیپ گفعاتی در رفح شد، 11 نظامی دیگر هم مجروح شدند که از آن میان حال 5 تن وخیم اعلام شده است.

به گفته منابع عبری نظامیان رژیم صهیونیستی قبل از این انفجار، اقدام به نقشه برداری از ساختمان‌های محله الشابوره در رفح کرده بودند.

گردان قسام دیروز دوشنبه اعلام کرده بود که در با منفجر کردن منزلی در رفح، شماری از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رسانده یا مجروح کرده‌اند.

گردان قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگانش یک منزل را در اردوگاه الشابوره در رفح منفجر کرده و آن را بر سر نظامیان صهیونیست ویران کردند. در این عملیات شماری از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده یا مجروح شدند.

در این بیانیه تصریح شده است که به محض ورود نیروهای پشتیبانی صهیونیست، رزمندگان قسام، اطراف منزل را با راکت هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها