ویدئوی قسام از حمله به نیروهای اشغالگر در محور نتساریم + فیلم

شنبه 26 خرداد 1403 - 22:51

گردان های قسام تصاویری را از هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش رژیم اشغالگر منتشر کرد که نیروهای نظامی این رژیم را در محور نتساریم با موشک های رجوم هدف قرار داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به این گزارش العالم ، نیروهای مقاومت فلسطین در درگیری های بیست و چهار ساعت گذشته در باریکه غزه ، 10 نفر از نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی را از پادر آوردند.

گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس، از اجرای عملیات کمین بر سر راه خودروهای زرهی رژیم اشغالگر که به محله السعودی در غرب شهر رفح نفوذ کرده اند، خبر داد.

بنا بر اعلام گردان های قسام، نیروهای مقاومت یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم اشغالگر را نیز به آتش کشیدند.

به گفته قسام ، پس از این عملیات به محض رسیدن نیروی نجات یک نفر بر نظامی هدف قرار گرفت که منهدم شد و همه سرنشینانش به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر ارتش رژیم اشغالگر اذعان کرد که مقاومت فلسطین با موشک یک خودروی زرهی صهیونیستی که هشت نظامی و سرباز در داخل آن بودند، هدف قرار داد که بر اثر این حمله خودرو منهدم شده و آتش گرفت و همه سرنشینان آن کشته و یا زخمی شدند.

گردان های قسام همچنین تصاویری را از هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش رژیم اشغالگر منتشر کرد که نیروهای نظامی را در محور نتساریم با موشک های رجوم هدف قرار داد.

گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز تصاویری را از هدف قرار دادن یک نظامی صهیونیست به ضرب گلوله تک تیرانداز در محور نتساریم بین شهر غزه و مرکز و جنوب باریکه غزه منتشر کرد.

رسانه های عبری اعلام کردند که بر اثر انفجار بمب در یک محور درگیری در باریکه غزه، دو نظامی صهیونیست دیگر کشته شدند.

این عملیات در واکنش به جنایت های مستمر رژیم اشغالگر صهیونیستی در باریکه غزه صورت گرفت، رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته ، سه کشتار را مرتکب شد که بر اثر آن 30 فلسطینی شهید و 95 نفر مجروح شدند.

در همین ارتباط ، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که هنوز تعدادی از قربانیان زیر آوارها و در جاده ها مانده اند و نیروهای امدادی به علت حملات این رژیم نتوانسته اند خود را به آن ها برسانند.

حملات فجیع و غیر انسانی نظامیان صهیونیست و محاصره باریکه غزه درحالی ادامه دارد که سازمان ها و موسسات فلسطینی ، منطقه ای و بین المللی درباره گرسنگی و خطر مرگ اهالی باریکه غزه بر اثر گرسنگی هشدار داده اند.

پربیننده ترین خبرها