سید الحوثی: پیام حج، کمک «صادقانه» به ملت فلسطین است

سید الحوثی: پیام حج، کمک «صادقانه» به ملت فلسطین است
شنبه 26 خرداد 1403 - 22:40

رهبر جنبش انصار الله یمن با بیان اینکه پیام حج، کمک صادقانه به ملت فلسطین است، کوتاهی مسلمانان در حمایت از فلسطین را به منزله کمک به رژیم اسرائیل دانست.

العالم ـ یمن

«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله روز شنبه در پیامی اعلام کرد: ملت یمن از هیچ تلاشی برای انجام مسئولیت های جهادی مقدس خود در زمینه کمک به ملت فلسطین و مجاهدانش کوتاهی نخواهد کرد.

سید الحوثی افزود: کوتاهی مسلمانان در حمایت از ملت فلسطین، به منزله کمک به دشمن صهیونیستی است.

رهبر جنبش انصار الله تصریح کرد: پیام این فریضه، کمک صادقانه به ملت فلسطین است که از تجاوز رژیم صهیونیستی رنج می برد.

وی روز پنج شنبه نیز گفته بود: متأسفانه برخی از کشورهای عربی به جای کمک به مردم فلسطین، خود را به سنگری برای محافظت از رژیم صهیونیستی تبدیل می کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن خود تصریح کرد: دلیل این تبانی و همکاری اکثر کشورهای عربی با دشمن اسرائیل چیست؟

وی افزود: اکثر مردم با قلب خود همدردی می‌کنند اما در سطح عملی، حتی در مراحل ساده نیز به طور مؤثر حرکت نمی کنند.

رهبر انصارالله افزود: واقعیت دشمن اسرائیلی و واقعیت آمریکا در حدی نیست که انتظار نداشته باشیم این کشورها چاره دیگری نداشته باشند.

وی ادامه داد: مشکل اینجاست که این کشورها ابتدا از پایداری مجاهدان غزه با وجود نسل کشی گسترده، کشتار روزانه و گرسنگی، درس نگرفته بودند. مجاهدان غزه با توانایی های محدود خود، هشت ماه است که در یک نبرد مستمر با دشمن اسرائیلی مقابله می کنند.

سید الحوثی خطاب به کشورهای عربی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، گفت: چرا عبرت نمی‌گیرند و از موقعیت شریف جبهه‌های پشتیبانی از جمله موضع مردم ما یمن بهره نمی‌برند؟ جایگاه کشور ما در سطوح رسمی و مردمی درس عبرت همه این کشورهاست.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف و محاصره فلسطینیان را رفع نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها