در پی صدور حکم دادگاه عالی رژیم صهونیستی؛

مشاور قضایی نتانیاهو خواستار جذب فوری 3000 حریدی در صفوف ارتش شد

مشاور قضایی نتانیاهو خواستار جذب فوری 3000 حریدی در صفوف ارتش شد
سه شنبه 5 تير 1403 - 20:25

به دنبال صدور حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی برای پیوستن یهودیان حریدیم به ارتش، مشاور قضایی کابینه نتانیاهو خواستار اعزام فوری 3000 حریدی به خدمت نظامی در ارتش شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

گالی بهاراف میارا مشاور قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که سرویس امنیتی باید فوراً برای اجرای حکم دادگاه مبنی بر اعزام یهودیان حریدیم به خدمت نظامی در ارتش، مطابق با نیازها و توانمندی‌های ارتش، اقدام کند.»

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی پیش از این، با صدور حکمی کابینه را ملزم کرد تا اعزام یهودیان حریدیم به خدمت نظامی در ارتش را آغاز کند.

دادگاه رژیم اسرائیل تاکید کرد که پس از پایان مدتی که یهودیان حریدیم را از خدمت سربازی در ارتش معاف می کند، کابینه نتانیاهو می بایست شروع به جذب حریدی‌ها کند. همچنین طبق حکم دادگاه عالی، انتقال بودجه به نهادهای حریدی‌ها نیز می‌بایست متوقف شود. این حکم به اتفاق آرا از سوی دادگاه صادر شد.

در واکنش به تصمیم دادگاه عالی رژیم اسرائیل، گالی بهاراف میارا مشاور قضایی کابینه نتانیاهو طی دستورالعملی که برای مشاوران قضایی سرویس‌های امنیتی ارسال کرد، خواستار اعزام فوری سه هزار نفر از حریدی‌ها برای خدمت نظامی در ارتش و ارائه طرحی برای افزایش این تعداد در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

بهاراف میارا تاکید کرد که سرویس های امنیتی باید برای اجرای حکم جذب طلاب علوم دینی حریدی در صفوف ارتش، مطابق با نیازها و توانمندی‌های ارتش، فورا وارد عمل شوند.

پربیننده ترین خبرها