گزارش العالم از اردوگاه جنین پس از جنایت ترور 7 نیروی مقاومت + فیلم

شنبه 16 تير 1403 - 22:43

مردم شهر جنین در کرانه باختری فلسطین، در ماتم هفت مبارزی که دیروز در عملیات نظامی چندین ساعته نیروهای اشغالگر به شهادت رسیدند، به سوگ نشسته اند.

العالمفلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد: دو برادر فلسطینی را که عملیات حمله و انفجار نفربر زرهی پشرفته "نمر" (ببر) این رژیم را چند روز پیش در دشت مرج بن عامر انجام داده بودند، به شهادت رسانده است.

اهالی منطقه اما می گویند اردوگاه جنین مشتاق شنیدن صدای گلوله های شیخ یاسین یکی از مبارزان فلسطینی است .

رایه عروق خبرنگار شبکه خبری العالم در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: حدود یک ماه پیش او را ملاقات کردیم، آن زمان نمی دانست که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی او را در کوچه پس کوچه های اردوگاه به شهادت خواهد رساند.

شهيد شيخ ياسين در مصاحبه قبلي خود به خبرنگار ما گفته بود: ما به عنوان نیروهای مقاومت، از آمدن عید (قربان) به دستور پروردگار شاد هستيم و بايد مراسم آن را انجام دهيم و به مردم غزه و اردوگاه، شهدا، اسرا و مجروحانمان درود می فرستیم .

امروز در جنین زندگی جریان ندارد و برای بزرگداشت شهدا اعتصاب عمومی برقرار است.

ارتش رژیم اشغالگر هفت فلسطینی را در چند نقطه شهر و اردوگاه جنین به شهادت رساند که دو تن از آنها برادر بودند.

ارتش صهیونیستی در بیانیه مشترکی با شین بت اعلام کرد که آنها چند روز پیش مسئول بمب گذاری خودروی نفر بر و زرهی "نمر" (ببر) این رژیم هستند. نضال العامر نیز دو روز پیش نیز از سوی نیروهای ویژه اسرائیل ترور شد و به شهادت رسید.

نزار نزال محقق و تحلیلگر سیاسی به العالم گفت: کاملاً واضح است که سیاست اسرائیلی ها امروز پس از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) تغییریافته و تاکتیک ها و راهبردهای نظامی اسرائیل به حملات مختصر و کوتاه مدت تبدیل شده که مبتنی بر اطلاعات دستگاههای امنیتی این رژیم و اجرای آن توسط نیروی هوایی یا واحدهای ویژه عملیات است .

نزال افزود: به نظر من مرحله بعدی استفاده از نیروی هوایی بدون توجه به شمار شهدا، تخریب یا ویرانی، است و مساله فقط هدف قرار دادن نیروهای مقاومت است .

به گفته دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (OCHA)، اشغالگران صهیونیست پس از 7 اکتبر تا کنون حدود 30 بار کرانه باختری را بمباران کرده اند.

پربیننده ترین خبرها