در گفت وگوی عضو ارشد حماس با العالم؛

آیا حماس به دنبال جنایت اشغالگران در خان‌یونس از مذاکرات خارج شده است؟!

يکشنبه 24 تير 1403 - 22:28

یکی از اعضای رهبری سیاسی جنبش حماس در لبنان با تکذیب خروج حماس از مذاکرات گفت که کشتار در خان‌یونس اولین جنایت اشغالگران صهیونیست در باریکه غزه، نیست، لیست جنایت‌های دشمن یک طومار است.

العالم - فلسطین اشغالی

بسام خلف یکی از اعضای کادر رهبری سیاسی جنبش حماس در لبنان روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: دلیل جنایات مستمر رژیم صهیونیستی آن است که تاکنون هیچ بازدارندگی درمقابل این دشمن وجود نداشته تا آنان را از انجام این همه کشتار باز دارد چرا که این رژیم در هرحال از حمایت امریکا برخوردار است.

وی گفت: همه تریبون‌ها نیز از این رژیم دفاع می‌کنند که این امر انحطاط اخلاقی و سیاسی بی‌سابقه در تاریخ مسئله فلسطین است.

بسام خلف افزود: واضح است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد به مذاکره ادامه دهد از این رو دست به چنین کشتارهایی می‌زند تا حماس از مذاکرات خارج شود و مسئولیت شکست مذاکرات نیز بر گردن این جنبش بیافتد.

عضو ارشد سیاسی جنبش حماس در لبنان، سکوت جامعه جهانی و سازمان ملل را در قبال جنایات رژیم صهیونیستی محکوم کرد.

وی افزود: نهادهای حقوق بشری با محکوم نکردن رژیم صهیونیستی راه را برای تداوم این کشتارها از سوی نتانیاهو و ارتش فاشیست صهیونیستی باز می‌کنند.

عضو ارشد سیاسی جنبش حماس در لبنان، با تکذیب خروج حماس از مذاکرات تاکید کرد که این درست همان چیزی است که نتانیاهو می‌خواهد. با این حال، به میانجی‌ها هشدار داده شده که تداوم سیاست کشتار ممکن است منجر به پایان مذاکرات و ادامه یافتن عملیات نظامی شود.

ارتش رژیم صهیونیستی، ظهر روز گذشته (شنبه 23 تیرماه)، همزمان با استمرار مذاکرات آتش‌بس با بمب‌های سنگین منطقه «المواصی» در غرب خان‌یونس واقع در جنوب باریکه غزه را هدف قرار داد.

در این حمله که با ادعای تلاش برای ترور «محمد ضیف» فرمانده کل گردانهای القسام انجام شد، بیش از 70 غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیدند و حدود 300 فلسطینی نیز مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها