گزارش العالم از خانواده فلسطینی که در قبرستان زندگی می کنند+ویدیو

شنبه 3 شهريور 1403 - 22:23

خبرنگار العالم در غزه گزارشی از خانواده فلسطینی منتشر کرد که به خاطر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، آواره شدن و نداشتن سرپناه در قبرستان شهر دیرالبلح درجنوب غزه زندگی می کنند.

العالمفلسطین

بنابر این گزارش، در ماه های اخیر برخی از خانواده های فلسطینی به خاطر تخریب خانه هایشان بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی و نبود مسکن و پناهگاه مجبور به زندگی در قبرستان های غزه بدون وجود کمترین امکانات شده اند.

در همین زمینه نهیل زیاره درباره علت آوارگی و اقامت در قبرستان به خبرنگار العالم گفت: 8 بار آواره شدم و این نهمین بار بود که آوارگی را تجربه کرده ام، در مکانی نزدیک مدرسه و مسجد صلاح الدین زندگی می کردم اما منطقه مان به شدت از سوی اشغالگران صهیونیست گلوله باران شد بنابراین مجبور شدیم در خیابان زندگی کنیم، من پولی نداشتم لذا مجبور شدم در قبرستان در میان مردگان زندگی کنم.

رجاء زیاره دیگر شهروند فلسطینی غزه گفت: ما زندگی با مردگان را به زندگی با زنده ها ترجیح می دهیم، خدا صهیونیست های اشغالگر را که عاملان این وضع هستند، لعنت کند.

وی افزود: ما غذایی برای خوردن نداریم، حتی پولی برای جا به جایی نداریم، اوضاع خیلی بد است و در میان تانک های صهیونیست ها محاصره شده ایم.

پربیننده ترین خبرها