اردوگاه "نور شمس" پس از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر+ فیلم و عکس

جمعه 9 شهريور 1403 - 19:51

حملات گسترده رژیم اشغالگر به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری چیزی جز تخریب گسترده و زیرساخت‌های ویران‌شده بر جای نگذاشته است.

العالم فلسطین اشغالی

بلدوزرهای رژیم اشغالگر پس از حملات نظامی 48 ساعته به مناطقی در اردوگاه نور شمس، منازل و خانه‌ها را با خاک یکسان کردند.

یکی از اهالی نور شمس به خبرنگار العالم گفت: وحشتی وصف‌ناپذیر ما را فرا گرفته و نظامیان اشغالگر بیش از 40 سرباز با یک سگ وارد خانه شدند.

از 7 اکتبر، حملات بی‌وقفه فقط ویرانی و تخریب به دنبال داشته و هدف این یورش، فقط نیروهای مقاومت است.

فرمانده گردان‌های قدس در قرارگاه نور شمس به خبرنگار العالم گفت: پیام ما به رژیم اشغالگر این است که ترور رهبران ما، ما را از مقاومت باز نمی‌دارد و اراده ما قوی است. ما با شعار لا اله الا الله به راه شهدا ادامه می‌دهیم پروردگار با ماست و به یاری خداوند قادر به مقابله با رژیم اشغالگر هستیم.

رژیم اشغالگر معتقد است که ترور فرمانده گردان طولکرم در این عملیات می‌تواند شعله‌های مقاومت در اردوگاه را خاموش کند.

پدر شهید "محمد جابر" گفت: محمد با وجود سن کم، در 26 سالگی، عملکردش بسیار عالی بود؛ زیرا در سن هفده سالگی به عنوان یکی از فرماندهان ارشد در گردان‌های قدس منصوب شد، و 5 سال در زندان‌های رژیم اشغالی بود و بعد از یک ماه، تیپ طولکرم را تأسیس کرد و دو سال بعد به شهادت رسید.

ماجرا هنوز به پایان نرسیده است و ساکنان اردوگاه که از حملات خسته شده بودند به تشییع پیرمردی که توسط اشغالگران در خانه‌اش به شهادت رسیده، و مراسم تشییع نمادین محمد جابر فرمانده گردان شرکت کردند که خود تاکیدی بر حمایت اردوگاه ها از ساکنان خود تا بازگشت به سرزمین‌شان است.

پربیننده ترین خبرها