افشای جزییات جلسه طوفانی کابینه رژیم صهیونیستی درباره محور فیلادلفیا

افشای جزییات جلسه طوفانی کابینه رژیم صهیونیستی درباره محور فیلادلفیا
يکشنبه 11 شهريور 1403 - 16:46

رسانه‌های عبری جزئیات جدیدی از جلسه کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی درباره ادامه حضور ارتش این رژیم در محور فیلادلفیا که مرزهای مصر را از غزه جدا می ‌کند، فاش کردند.

العالم – فلسطین

عربی 21 به نقل از شبکه 12 تلویزیون صهیونیستی گزارش داد: سران نهادهای امنیتی اسرائیلی حمایت خود را از امضای توافقنامه آزادی زندانیان (اسیران) اعلام کرده و اصرار بر ادامه حضور در فیلادلفیا را غیرمنطقی خواندند.

هرتسی هالیوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی گفت: اینکه برخی از سیاستمداران منتظرند تا یحیحی سنوار رهبر حماس موضعش در مذاکرات را تغییر دهد، غیرواقعی است.

برنیاع رئیس موساد نیز گفت: هر روز که می گذرد جان اسرای اسرائیلی بیشتر در معرض خطر قرار می گیرد پس باید کاری انجام داد.

در جلسه اخیر کابینه رژیم صهیونیستی بر ضرورت استمرار حضور ارتش این رژیم در محور فیلادلفیا تاکید شده بود.

یوآف گالانت وزیر جنگ صهیونیستی در این جلسه خطاب به نتانیاهو گفت که با این شیوه، توافقی بر سر آزادی اسرا انجام نخواهد شد اما نتانیاهو گفت که تصمیم همین است.

به دنبال اعلام پیدا شدن اجساد ۶ تن از اسرای صهیونیستی در باریکه غزه خانواده های اسرا خواستار برکناری نتانیاهو شدند.

ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز (یکشنبه) اعلام کرد که اجساد ۶ تن از اسرای خود را در یکی از تونل های باریکه غزه بدون اطلاعات قبلی و به شکل اتفاقی پیدا کرده است.

همزمان خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه گفتند نتانیاهو و کابینه او با اصرار بر ادامه اشغال محور فیلادلفیا، در واقع حکم اعدام اسرای اسرائیلی را امضا کردند.

آنان اعلام کردند که اگر به دنبال آزادی اسرا و حفظ جان آنها هستیم، همین الان باید نتانیاهو برکنار شود.

خانواده‌های مزبور از کابینه ائتلافی خواستند فورا نتانیاهو را برکنار کرده و توافق مبادله اسرا را به امضا برساند.

آنان تأکید کردند عدم امضای توافق مبادله اسرا هیچ توجیه سیاسی یا اخلاقی ندارد.

آنها خطاب به کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی بیان کردند: شما محور فیلادلفیا را به گور دسته جمعی برای «گروگان‌ها» (اسیران) تبدیل کردید.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی به دولت آمریکا نیز گفتند نتانیاهو فریبکار است و تنها به فکر خود است و تلاش می‌کند جنگ را ادامه دهد و اهمیتی به توافق مبادله اسرا نمی‌دهد.

پربیننده ترین خبرها