گزارش العالم از هجمه رسانه های صهیونیستی علیه نتنیاهو + فیلم

سه شنبه 13 شهريور 1403 - 17:17

انتقاد رسانه های عبری از بنیامین نتنیاهو نخست وزیر اشغالگر رژیم صهیونیستی به شکل فزاینده ای افزایش یافته است و این درحالیست که مخالفان، اسرائیلی ها را به خیابان ها کشانده اند.

العالم _ فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه العالم ، رسانه‌های عبری از جمله روزنامه‌های نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل، مانند «اسرائیل هیوم» به شدت شروع به انتقاد از وی کرده‌اند.

وی افزود : روزنامه هاآرتص هم هر روز مطالب و گزارش هایی درباره نقش نتنیاهو در جنگ کنونی علیه غزه منتشر می کند و با حضور مردم در خیابان ها مخالفت کرده و در عین حال تلاش می کند از طریق نحوه برخورد با موضوع اسرا از فشار بر نخست وزیر بکاهد. اما کانال 12 عبری روزانه برنامه هایی در انتقاد از نتنیاهو پخش می کند.

خبرنگار شبکه العالم درباره پیامدهای اعتصاب عمومی اتحادیه های کارگری برای وادار کردن رژیم اشغالگر به پذیرش آتش بس در غزه و آزادی اسرا گفت : به راحتی و به دلائل مختلف نمی توان تغییرات زیادی در رژیم اشغالگر اسرائیل ایجاد کرد علیرغم حوادث اخیر، نتنیاهو هنوز با کمک جناح راست که او را احاطه کرده است، کنترل امور را در دست دارد.

وی افزود: اگر اپوزیسیون بتواند تعداد زیادی از تظاهرکنندگان را به خیابان ها بکشاند، استراتژی ممکن است تغییر کند، و اکنون نیز به دنبال تغییر استراتژی است.

پربیننده ترین خبرها