انصارالله یمن: عملیات «الکرامه» نشانگر روزهای سخت آینده برای دشمن است

انصارالله یمن: عملیات «الکرامه» نشانگر روزهای سخت آینده برای دشمن است
يکشنبه 18 شهريور 1403 - 21:16

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات ضد صهیونیستی در گذرگاه الکرامه تأکید کرد که روزهای سختی در انتظار دشمن است.

العالم - یمن

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن عملیات ضد صهیونیستی در گذرگاه الکرامه (النبی) در مرز اردن و کرانه باختری را که به کشته شدن سه صهیونیست و شهادت مجری این عملیات منجر شد، تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: این عملیات مؤید آن است که دشمن صهیونیستی در صورت استمرار تجاوزات و جنایت‌هایش با روزهای سختی مواجه خواهد شد.

در بیانیه مذکور تصریح شده است: این عملیات استشهادی، تنها پاسخی ساده و شایسته به کشتارها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است؛ جنایت هایی که تحت حمایت آمریکا صورت می‌گیرد.

انصارالله افزود: این عملیات جهادی، بیانگر شجاعت و ایمان مجری آن به آرمان فلسطین و احساسات مردمی در قبال جنایت‌های نسل‌کُشی فلسطینیان بود.

صبح امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عملیات ضد صهیونیستی در منطقه گذرگاه الکرامه (النبی) در مرز کرانه باختری و اردن رخ داده و در جریان آن، ۳ صهیونیست کشته شده‌اند.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی نیز با تایید کشته شدن این ۳ صهیونیست اعلام کرد که آنها در جریان تیراندازی در این گذرگاه کشته شدند.

رسانه های صهیونیستی گفتند که نظامیان اشغالگر به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند.

منابع خبری گفتند که مجری عملیات راننده یک کامیون اردنی بود و از داخل خاک اردن وارد گذرگاه شد.

پربیننده ترین خبرها