هزاران نفر در فلسطین اشغالی علیه نتانیاهو تظاهرات و بر مبادله اسرا تاکید کردند+ ویدیو

شنبه 24 شهريور 1403 - 22:38

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که هزاران نفر در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی در حمایت از مبادله اسرا در غزه تظاهرات کردند.

العالم ـ‌فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری سما فلسطین، هزاران صهیونیست با حضور در خیابان های سرزمین های اشغالی از جمله تل آویو دست به تظاهرات زده و خواستار امضای توافق مبادله اسرا با حماس در غزه شدند.

همچنین شماری از صهیونیست ها با حضور اعتراضی در شهر حیفا، خواستار توافق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین شدند.

خانواده‌های اسرائیلی با تاکید بر اینکه نتانیاهو اسرا را در باریکه غزه به قتل می‌رساند، می‌گویند: تا زمانیکه وی در قدرت است، این جنگ تا ابد ادامه خواهد داشت و سیاست‌های وی موجب به بار آمدن ۱۰۱ «رون آراد» دیگر خواهد شد.

معترضان با بیان اینکه گسترش جنگ در جبهه شمالی بدون حصول توافق در غزه به معنای حکم اعدام علیه اسرا است، اظهار داشتند: این نتانیاهو است که در برابر توافق مانع‌تراشی می‌کند، باید برای نجات گروگان‌ها (اسرا) وی را از قدرت برکنار کرد.

اشاره معترضان به اینکه نتانیاهو منجر به کشته شدن اسرا در غزه می‌شود بر سیاست‌های شکست خورده کابینه او در غزه تاکید دارد.

تظاهرات‌ مشابهی نیز در دیگر شهرهای قدس اشغالی برگزار شده و معترضان از کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواسته‌اند تا فورا برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه با گروه‌های مقاومت فلسطینی توافق کند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی اعلام کرد، ارتش اسرائیل بعد از ماه‌ها سکوت اعلام کرد، با وجود آن که اجساد سه اسیر اسرائیل از دسامبر گذشته به دست آمده است ولی ارتش اسرائیل حاضر نشد آن را رسانه‌ای کند تا اینکه روز دوشنبه تصمیم به اعلام آن گرفت.

براساس روایت ارتش رژیم صهیونیستی، این سه اسیر صهیونیست در حین سوء قصد به جان یکی از مسئولین عالی رتبه حماس، در حالی به هلاکت رسیدند که ارتش اسرائیل اطلاعی از حضور آنها در این نقطه مورد هدف قرار گرفته نداشت.

در این بین رسوایی اصلی اعتراف ارتش صهیونیست به در اختیار داشتن جزئیات این مسئله از فوریه گذشته بود اما حاضر به انتشار آن نشد.

پربیننده ترین خبرها