اعتراف یک کارشناس صهیونیست: حماس همچنان کابوس اسرائیلی ها در غزه است

اعتراف یک کارشناس صهیونیست: حماس همچنان کابوس اسرائیلی ها در غزه است
يکشنبه 25 شهريور 1403 - 22:03

ایال عوفر، میلیاردر صهیونیست که از او به عنوان کارشناس در زمینه اقتصاد جنبش حماس یاد شده است، به سرکردگان رژیم صهیونیستی هشدار داده که "اعمال فشار نظامی بر حماس برای از بین بردن آن کافی نیست".

العالم - فلسطین اشغالی

عوفر در گفتگو با رادیو 103 اف ام رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرده "فشار نظامی که از ژانویه گذشته تاکنون از سوی "اسرائیل" در غزه اعمال شده کافی نیست، خود مسئولین اسرائیلی زمانی که شهادت کتبی به دادگاه عالی لاهه ارائه کردند ، به اینکه غزه دیگر در کنترل و سیطره شان نیست، اعتراف کرده اند.

وی در ادامه گفت: ما باید روی موضوعی به مراتب بزرگ تر تمرکز کنیم و آن این است که دیگر کاری برای انجام دادن در غزه باقی نمانده است.

وی با وقاحت گفته که در میان صدها هزار نفری که در باریکه غزه باقی مانده اند، صدها هزار تروریست وجود دارند و این مشکل مهم تر از مشکل وجود حماس است.

این کارشناس صهیونیست گفته که "در شمال باریکه غزه، حماس در حال بهبود وضع خود است و این نشان می دهد که قرارداد پیشنهادی تبادل زندانیان، به یک میلیون غزه ای اجازه می دهد تا به شهر غزه بازگردند، در حالی که "اسرائیل" ساکنان شهر غزه را برای از بین بردن زیرساخت های حماس در منطقه تخلیه کرد و ما باید در آنجا یک کارزار نظامی انجام دهیم که در آن جمعیت به سمت جنوب هدایت شوند".

وی به رغم اقدام جنایتکارانه آوارگی 2 میلیون فلسطینی، با بیان اینکه "زمان آن فرا رسیده است که ارتش "اسرائیل" در اعلام تخلیه غزه قاطعیت و جدیت نشان دهد، اذعان داشت "ما هر حکومت جایگزینی که ارائه کنیم به حماس بستگی دارد، زیرا حماس از قدرت نظامی عظیمی برخوردار است و اما از نقطه نظر استراتژیک، آنچه برای ما مهم است شمال باریکه غزه است، پس در آنجا فشار اعمال کنید".

پربیننده ترین خبرها