اجزای متلاشی شده بدن زنان در چند متری خانه خبرنگار العالم در غزه

شنبه 31 شهريور 1403 - 19:51

رژیم صهیونیستی با بمباران مدارس و چادرهای اسکان آوارگان فلسطینی به دنبال آن است تا از این طریق بیشترین تعداد ممکن از غیرنظامیان را به خاک و خون بکشد.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در دیرالبلح غزه روز شنبه از کشتار بزرگ فلسطینیان براثر بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه مدرسه الزیتون وابسته به آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) خبر داد.

خبرنگار العالم در گزارش خود تصریح کرد: مدرسه الزیتون واقع در مجاورت مدرسه الفلاح در محله الزیتون و چند متر دورتر از منزل وی است که مهرماه گذشته بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی آن را ترک کرده است.

بنابر این گزارش، شاهدان عینی در باره بمباران امروز مدرسه الزیتون محل اسکان آوارگان فلسطینی، خاطرنشان کردند که شاهد صحنه های دردناکی بوده اند. پس از بمباران این مدرسه منطقه را غبار فرا گرفت و تکه های بدن بیشتر آوارگان که زنان و کودکان بودند به مدرسه و خانه های مجاور پرتاب شده است.

به گزارش خبرنگار العالم، نیروهای امدادی اجساد 20 شهید این حمله را تا کنون تحویل بیمارستان داده اند و جستجو برای یافتن بازماندگان یا اجساد زیر آوار همچنان ادامه دارد.

در این بمباران که تاکنون 20 شهروند فلسطینی که بیشتر آن ها زنان و کودکان هستند به شهادت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

بنابر این گزارش، ارتش رژیم اشغالگر در حال شدت بخشیدن به جنایات خود علیه شهروندان فلسطینی است، زیرا چادرها و مراکز پناهگاهی به هدفی برای حمله اشغالگران تبدیل شده است. آنها به دنبال بمباران و تخریب هر مکان امنی هستند که شهروندان فلسطینی و آوارگان را در خود جای داده و این رژیم با چنین اقداماتی سیاست کشتار بیشترین تعداد غیرنظامیان و کودکان را دنبال می کند.

پربیننده ترین خبرها