رهبر انصارالله یمن: شهادت سید حسن نصرالله ضایعه ای برای امت اسلامی است

رهبر انصارالله یمن: شهادت سید حسن نصرالله ضایعه ای برای امت اسلامی است
شنبه 7 مهر 1403 - 20:42

رهبر انصارالله یمن با بیان این که شهادت سید حسن نصرالله ضایعه و خساراتی برای امت اسلامی است، در عین حال تاکید کرد که همانطور که آرزوهای رژیم صهیونستی پس از ترور شهید اسماعیل هنیه نقش بر آب شد آرزوی آنان در هدف قرار دادن سید حسن نصرالله نیز به باد خواهد رفت.

العالم ـ یمن

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن غروب شنبه در سخنانی به مناسبت شهادت شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان که از شبکه خبری العالم به صورت مستقیم پخش شد، اظهار داشت: صمیمانه به خانواده آن شهید، برادرانمان در حزب الله، مردم لبنان، رهبر انقلاب اسلامی ایران، مردم فلسطین و آزادکان امت تسلیت عرض می نمایم.

وی گفت: سید حسن نصرالله ستاره ای درخشان در آسمان رزمندگان، رهبری بزرگ و عظیم و تبلور ارزشهای اسلامی اخلاقی بود.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله را دوست و دشمن می شناسند و خداوند با دستان او و همرزمانش در حزب الله پیروزی های بزرگی را محقق کرد.

وی افزود: هواداران مقاومت به خوبی می دانند که مسیر جهاد، همان مسیر شهادت است و فداکاری در راه خدا، بخشی از جهاد است.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: رهبران، کادرها، رزمندگان و هواداران حزب الله از روز اول دارای روحیه ایمانی حسینی در میدان جهاد بوده و هستند.

الحوثی گفت: مقاومت در زمان حاضر به معنای پیمودن طریق در راه خداوند؛ صبر و ثبات و توکل به خدا است و اینکه فداکاری و ایثار هرگز هدر نمی رود و خداوند آن را با پیروزی عجین خواهد نمود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مساله در زمان حاضر، خنثی سازی توطئه های رژیم صهیونیستی و جنایتکاران در زمینه تلاش برای در هم شکستن روحیه و تضعیف جبهه حزب الله در برابر دشمن صهیونیستی است.

الحوثی گفت: همانطور که آرزوهای رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید اسماعیل هنیه رهبر فقید حماس، نقش بر آب شد آرزوی آنان در هدف قرار دادن سید حسن نصرالله نیز به باد خواهد رفت.

پربیننده ترین خبرها