تاکید نماینده حزب الله در پارلمان لبنان بر ناکامی کامل دشمن صهیونیستی در جنگ

تاکید نماینده حزب الله در پارلمان لبنان بر ناکامی کامل دشمن صهیونیستی در جنگ
پنج‌شنبه 26 مهر 1403 - 17:13

حسن فضل الله، نماینده جنبش حزب الله در پارلمان لبنان گفت دشمن با بازگرداندن شهرک نشینان به شمال و دور کردن رزمندگان مقاومت نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود دست یابد.

العالم - لبنان

حسن فضل الله امروز پنجشنبه در نطق مستقیم خود در پارلمان لبنان گفت: "دشمن بر این باور واهی بود که با ترور رهبران مقاومت می تواند به خواسته های خود دست یابد، غافل از اینکه رزمندگان مقاومت از سید شهید مقاومت الهام گرفته اند و با قاطعیت و استواری به مقاومت خود ادامه می دهند و هیچ نیرویی بر روی زمین نمی تواند نقش پیشگامی مقاومت در لبنان را خنثی کند."

وی در عین حال از مردم خواست که به یاوه گوئی های مستکبران و فتنه گران وقعی ننهند و تصریح کرد "مقاومت قوی است، وبا وجود اینهمه شدت آتش افروزی دشمن صهیونیستی، با قهرمانی کم نظیری از خاک خود دفاع می کند".

فضل الله ادامه داد "انتخاب رهبران مقاومت این است که به هر طریقی از رسیدن دشمن به اهدافش جلوگیری کنند و در این راه به مبارزه خود ادامه می دهند.

این نماینده حزب الله در پارلمان لبنان گفت که پرونده آتش بس در دستان"بری و میقاتی" است و ما وارد هیچ جزئیاتی در رابطه با مذاکرات آتش بس نمی شویم و معتقدیم رئیس جمهور "بری" قادر به تحقق منافع ملت است.

وی با تمجید از رزمندگان میدانی اشاره کرد "دشمن تا به امروز نتوانسته حتی یک روستای لبنانی را به کنترل خود درآورد و این جبهه به اندازه ی کافی رزمنده دارد، و بر علیه نتانیاهو قاعده را برگردانده است دولت امروز لبنان به صورت دیپلماتیک به دنبال توقف تجاوزات است و تشکیلات حزب الله با همکاری جنبش امل برای کاهش دردهای آوارگان و بازسازی مناطق جنگ زده ی آنان نهایت تلاش خود را بکار می گیرند".

او همچنین در خصوص تلاش برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی اظهار داشت "دولت امروز به صورت دیپلماتیک به دنبال توقف تجاوزات است. وی ادامه داد که تشکیلات حزب الله با همکاری جنبش امل نهایت تلاش خود را برای کاهش رنج آوارگان و بازسازی مناطق اسکان آنان بکار می گیرند".

فضل الله با تاکید بر اینکه اولویت در کشور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان است، به گزینه خدمت به مردم اشاره کرد و اضافه نمود "ما هم بخشی از این مردم هستیم و نبرد ما نبرد دفاع از میهن است".

پربیننده ترین خبرها