به گزارش العالم..

شوک اسرائیل از حمله مقاومت به منزل نتانیاهو روند حملات این رژیم به لبنان را تغییر داد + فیلم

يکشنبه 29 مهر 1403 - 10:39

به گزارش خبرنگار شبکه ی العالم در لبنان، "عملیات مبارزان مقاومت در هدف قرار دادن محل سکونت بنیامین نتانیاهو،با پهپاد نحوه ی حملات "اسرائیل"به لبنان را از حالت تهاجمی به حالت تدافعی تغییر داده است.

العالم - لبنان

خبرنگار شبکه در گزارش خود با اشاره به کاهش قابل توجه تعداد حملات رژیم اشغالگر از 20 حمله به 4 یا 6 حمله در روز ،تصریح کرد "توسل اشغالگران صهیونیست به حالت دفاعی به جای تهاجمی، ناشی از پیروزی های مقاومت در درگیریهای خود با آنان در مرز لبنان و فلسطین و نیز عمق بخشی حملات مقاومت به سرزمین های اشغالی و از همه مهمتر هدف قرار دادن محل سکونت نتانیاهو در منطقه قیصریه در تل آویو با پهپاد مقاومت است.

وی همچنین خاطرنشان کرد "بمباران "بقاع" در شرق لبنان به اقدامی تلافی جویانه ی توسط رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ماندن مردم در این منطقه و اجبار آنان به تخلیه محل سکونت خود و راندن آنان از دره ی بقاع تبدیل شده است، اما شهروندان لبنانی به این تهدیدات اهمیتی نمی دهند و همچنان بدون توجه به حملات اشغالگران مشغول کار و فعالیت خود در منطقه هستند.

هواپیماهای اشغالگر اسرائیل روز گذشته حدود 6 حمله به مناطق مختلف شرق لبنان از جمله "البزالیه"، "سیره"، "الحلانیه" و غیره انجام دادند که در پی این حملات 6 غیرنظامی شهید و بیش از 15 تن دیگر زخمی شده اند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها