مسئولان سعودی و بحرینی به دین اعتقادی ندارند

مسئولان سعودی و بحرینی به دین اعتقادی ندارند
سه شنبه 30 فروردين 1390 - 07:30

يک فعال بحريني تاکيد کرد، اقدام مقامات بحريني تحت حمايت سعوديها در سوزاندن مساجد و بي حرمتي به مقدسات اسلامي، بيانگر بي اعتقادي آنها به دين، ارزشها و اصول انساني است.

دکتر علی فرج روز سه شنبه در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت، نقض حقوق بشر در بحرین، پس از لشکرکشی نیروهای اشغالگر سعودی به خاک این کشور نسبت به گذشته شدت بیشتری یافت.

 

وی مقامات بحرین را مسئول اقدامات نیروهای سعودی علیه غیرنظامیان بی دفاع در بحرین دانست و گفت: مقامات بحرین مسئول اصلی این حوادث هستند، زیرا اگر آنها اجازه ورود این نیروها را نمی دانند و از خشونت برای سرکوب حرکت مردم استفاده نمی کردند، این حوادث رخ نمی داد.

 

علی فرج افزود: مقامات بحرین بجای گوش دادن به خواسته های مردم و پاسخ به این مطالبات از راه های مسالمت آمیز و متمدنانه، دست به سرکوب زدند.

 

علی فرج درباره دستاوردهای انقلاب مردم بحرین گفت: مردم بحرین با این قیام توانستند مطالبات خود را برای تغییرات سیاسی، بصورت کاملا مسالمت آمیز به گوش جهانیان برساند.

 

وی تاکید کرد: فعالیتهای مسالمت آمیز مردم درحالی بود که نیروهای بحرینی و سعودی به سرکوب وحشیانه مردم پرداختند، و غرب و بیشتر رژیم های عربی و حتی برخی سازمان های بین المللی و منطقه ای و یا مدافع حقوق بشر درقبال این جنایتها سکوت کردند.

پربیننده ترین خبرها