اعتراف نتانیاهو

چهارشنبه سخت برای صهیونیست ها

چهارشنبه سخت برای صهیونیست ها
پنج‌شنبه 15 ارديبهشت 1390 - 05:18

ديروز چهارشنبه در قاهره پايتخت مصر رهبران دو گروه فلسطيني فتح و حماس ، سرانجام توافقنامه آشتي ملي فلسطيني را امضا کردند و " بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي از آن به عنوان " روزي سخت " و " ضربه اي شديد به طرح سازش" ياد کرد.

دیروز چهارشنبه در قاهره پایتخت مصر رهبران دو گروه فلسطینی فتح و حماس ، سرانجام توافقنامه آشتی ملی فلسطینی را امضا کردند و " بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آن به عنوان " روزی  سخت " و " ضربه ای شدید به طرح سازش" یاد کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ، نتانیاهو که به لندن سفر کرده است، بعدازدیدار با " دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس ، نتوانست عصبانیت و نگرانی خود را از آشتی ملی فلسطینی و در کنار هم ایستادن رهبران جنبش های فلسطینی پنهان کند و گفت: استقبال محمود عباس از جنبش حماس که متعهد به نابود کردن اسرایيل می باشد، شکست بزرگي براي طرح سازش است.

نتانیاهو که هنوز از شوک سقوط رژیم دیکتاتوری " حسنی مبارک " بیرون نیامده و با امضای توافقنامه آشتی ملی فلسطینی مواجه شده است، اعتراف کرد که " امیدش را برای به سرانجام رسیدن طرح سازش از دست داده است ".

تحولات منطقه در دستور کار نتانیاهو و کامرون

یک مقام رژیم صهیونیستی که خواسته است به نامش اشاره نشود، گفته است که "نتانياهو و کامرون درباره منازعه اسراییل و فلسطین و تحولات در منطقه "از جمله لیبی ، مصر و سوریه گفت وگو کردند.

نتانیاهو به واشنگتن می رود

کاخ سفيد اعلام کرد که " باراک اوباما " ریيس جمهوري آمريکا بيستم ماه مي ( 30 اردیبهشت)با "بنيامين نتنياهو "نخست وزير رژيم صهيونيستي ديدارخواهد کرد تا مسائل مهم و ضروری مورد علاقه دو طرف از جمله  دلایل توقف روند سازش را بررسی کنند.

پربیننده ترین خبرها