نگاه جبهه خلق به توافقنامه آشتی فلسطینی

نگاه جبهه خلق به توافقنامه آشتی فلسطینی
پنج‌شنبه 15 ارديبهشت 1390 - 09:56

عضو برجسته جبهه خلق براي آزادي فلسطين- فرماندهي کل به رهبري " احمد جبريل" اظهار نظرقطعي در باره آينده توافقنامه آشتي ملي فلسطيني را که ديروز (چهارشنبه) رهبران حماس و فتح آن را در قاهره امضا کردند ، زودهنگام دانست و گفت که نبايد در اين زمينه خيلي خوشبين بود .

" انور رجا  " روز پنجشنبه درگفت وگو با شبکه خبري العالم افزود: درباره نتایج توافقنامه آشتی ملی تا زمانیکه موانع زیادی مقابل آن برداشته نشود، "محمود عباس" رییس تشکیلات خودگردان رویکردش را تغییر نداده و موضع درستی درقبال مقاومت اتخاذ نکرده باشد، نباید مبالغه و زیاده روی کرد.

وی تصریح کرد: حضور جبهه خلق در مراسم امضاي توافقنامه آشتي بر اين اساس بود که بدنبال ایجاد فضای مثبت در عرصه فلسطین هستیم و امیدواریم آشتی ملی در باره نحوه اداره امور فلسطین نتیجه بخش باشد.

عضو برجسته جبهه خلق براي آزادي فلسطين خاطرنشان کرد: رفتارمحمود عباس قابل پیش بینی نیست، او به مذاکرات سازش و نقشه راه پایبند است.

انور رجا درعین حال گفت: امضای توافقنامه آشتی ملی برای حل مشکلات مردم فلسطین ، پایان محاصره نوار غزه و همکاری گروه های فلسطینی و پایان اختلافات صورت گرفته و امیدواریم این نتایج بدست آید.

وي گفت: آشتي اخير به منظور اداره امور و مسائل مردم حاصل شده است و اميد است که منجر به شکست محاصره نوار غزه شود و گروه هاي فلسطيني بايد براي توسعه دادن به اين توافقنامه در سطع عالي تلاش کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها