گزارش العالم از فرودگاه الحدیده؛

حقایق الحدیده از زبان محمد البخیتی؛ فرودگاه، قبرستان متجاوزان!+ویدیو

سه شنبه 29 خرداد 1397 - 14:25

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصار الله و عضو مجلس شورای یمن گفت: درگیری در جنوب فرودگاه الحدیده زیر پوشش هوایی گسترده و بی سابقه همچنان ادامه دارد و رزمندگان همه حمله های دشمن و مزدوران به فرودگاه را دفع کرده و خسارت های سنگینی به دشمن وارد کرده اند.

العالم - یمن

البخیتی در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبری العالم گفت: اخبار مربوط به ورود نیروهای متجاوز به فرودگاه الحدیده صحت ندارد؛ وی گفت اظهارات انور قرقاش درباره اشغال فرودگاه الحدیده تلاشی برای توجیه شکست امارات است.

البخیتی اظهارداشت: 8 دستگاه خودروی دشمن فقط در منطقه الدوار منهدم شده اند و در منطقه الدریهمی نیز تعدادی از زره پوش های دشمن را منهدم کرده و ده دستگاه زره پوش را به غنیمت گرفتند. همچنین خطوط امدادرسانی به مهاجمان از دو منطقه دیگر قطع شد.

هم اکنون دشمن با چنین خسارات سنگینی به دنبال آن است که به هر قیمتی به یک پیروزی تبلیغاتی دست یابد لذا مزدوران خود را به یک کشتارگاه واقعی می کشاند.

«محمد البخیتی» تصریح کرد: خطوط امدادرسانی به نیروهای متجاوز به الحدیده از شش منطقه، بسته شده است.

عضو دفتر سیاسی انصار الله اظهار داشت که نیروهای متجاوز حملات گسترده هوایی، دریایی را در پیش گرفته اند اما نیروهای یمنی در مقابل آنها مقاوم هستند؛ نیروهای یمنی، راه را بر پیشروی نیروهای متجاوز به فرودگاه الحدیده بسته اند و از روحیه بسیار بالایی برخوردارند.

مزدوران سعودی هرچه سریعتر تسلیم شوند

البخیتی به مزدوران سعودی این پیام را داد که خود را تسلیم نیروهای یمنی کنند وی همچنین گفت که ادعاهای متجاوزان سعودی درخصوص ورود به فرودگاه الحدیده، با هدف تقویت روحیه نیروهای متجاوز است و تصاویری که رسانه های وابسته به ائتلاف متجاوز منتشر می کنند، متعلق به جنوب فرودگاه الحدیده است.

مشارکت آمریکا در تجاوز به یمن

عضو دفتر سیاسی انصارالله با اشاره به اینکه آمریکا دراین تجاوز شریک است اظهار داشت که بعد از اعلام مشارکت آمریکا در تجاوز به یمن، یمنی ها به شکل گسترده درجبهه های جنگ حضور یافتند، نبرد در یمن، همان نبرد امروز در الحدیده است، توقف جنگ به نفع همه طرف هاست.

وی افزود: هم اکنون دشمن با چنین خسارات سنگینی به دنبال آن است که به هر قیمتی به یک پیروزی تبلیغاتی دست یابد لذا مزدوران خود را به یک کشتارگاه واقعی می کشاند. 

208

پربیننده ترین خبرها