آموزش تروریست های سوری در صحرای سینا

آموزش تروریست های سوری در صحرای سینا
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392 - 19:41

العالم - منابع قبيله اي در شمال صحرای سينا از آموزش های نظامی عناصر جهادي خارجی در این منطقه براي جنگ در سوریه خبر می دهند.

به گزارش پایگاه خبري شبكه العالم، منابع قبيله اي كه خواستند نامشان فاش نشود، در گفتگو با سایت "مصري اليوم" تاكيد كردند كه برخي گروه ها از مليت هاي بيگانه وابسته به تشكل هاي جهادي در سينا حضور دارند؛ این افراد به یادگیری فنون نظامی مشغولند و آزادانه رفت و آمد مي كنند.

این نیروها برخلاف دیگر جهادی های ساکن سینا به نظامیان ارتش مصر یا پلیس حمله نمی کنند و تنها در صورت واکنش نظامیان مصری به مقابله با آنها می پردازند.

منابع قبیله ای افزودند: اين عناصر در طبيعت كوهستاني منطقه سينا فنون جنگی را آموزش می بینند و از سلاح هاي متنوعی برخورداند؛ این افراد پس از يادگيري فنون رزمی به سوريه اعزام مي شوند.

شاهدان عيني تاكيد می کنند كه عناصري كه شكل و شمايلي غير مصري دارند، هر از گاهي آزادانه به همراه برخي از مصريان در منطقه سينا رفت و آمد مي كنند و در اين خصوص به طرفهاي امنيتي اطلاع داده شده است.

منابع امنيتي می گویند: جغرافیای خاص صحرای سینا به استقرار اين عناصر خارجی در منطقه كمك مي كند و نابودي آنها مستلزم بمباران هوايي است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها