تفاهم با حزب الله حرام است؛ همکاری با اسرائیل واجب!

تفاهم با حزب الله حرام است؛ همکاری با اسرائیل واجب!
شنبه 18 خرداد 1392 - 18:55

عضو شورای علماي برجسته عربستان سعودي و مشاور ديوان پادشاهي، با تمجید از مواضع جديد قرضاوي در اعلام عدم امکان تفاهم یا به رسمیت شناختن حزب الله، این حزب را "بدترین دشمن" نامید و تاکید کرد: هیچ گونه امکانی برای همراهی یا تفاهم با حزب الله وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، شيخ عبدالله بن منيع ديروز در گفتگو با روزنامه الشرق عربستان مدعی شد:  شيخ يوسف قرضاوي قبلا به گمان اين كه برحق دانستن حزب الله نوعي دعوت به تقريب است، از آنان دفاع مي كرد اما شنيدم كه اكنون حقيقت بروي آشكار شده و فهميده است كه مردان حزب الله صادق نيستند، بلكه اهل نفاقند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که قرضاوی و اربابش، امیر قطر؛ در برقراری رابطه با رژیم اشغالگر گوی سبقت را از دیگر کشورهای عربی ربوده اند و همکاری قطر و رژیم صهیونیستی در عرصه های امنیتی و نظامی بر کسی پوشیده نیست.

شیخ سعودی در ادامه افزود: خداوند را شكرو سپاس مي گوييم كه شيخ ما به بصيرت و ادراك حقيقت نائل آمد و دانست كه سربازان حزب الله هرگز صادق نبوده اند و حوادث اخير سوريه نيز ثابت كرد كه آنان از هر دشمني دشمن ترند از اين رو بايد از قرضاوي به دليل عدول از مواضع قبلي اش در حمايت از حزب الله تشكر كنيم و البته ما پيش از او به اين درك رسيده بوديم.

از سوي ديگر شيخ قيس آل مبارك عضو هيات علماي برجسته عربستان نيز در گفتگو با این روزنامه سعودی، حزب الله لبنان را گروهي بدنام توصيف کرد و مدعی شد: بر همه مسلمانان واجب است در برابر اين حزبي كه ايران در لبنان به وجود آورده بايستند.

وي مدعی شد: حجت بر همه تمام شده و بر همگان مشخص گردیده كه اين حزب، وصله ناجوري در جهان ماست (!)

به نظر می رسد پیروزی ارتش سوریه در منطقه استراتژیک القصیر - که نقشه های حامیان تروریست ها برای سقوط نظام سوریه را بیش از پیش نقش بر آب کرد- چندان بر سردمداران مرتجع منطقه گران آمده که شیوخ وابسته به دربارهای عربی، اکنون از وارد کردن هرگونه اتهام ناروا و تهمت های آشکار به "حزب الله" پروا ندارند؛ تشکّلی که بدون در اختیار داشتن انبارهای بزرگ تسلیحاتی ارتجاع عرب، رژیم صهیونیستی  را بارها به زانو درآورده است.

پربیننده ترین خبرها