پژوهشگر لبنانی:

صهیونیست ها جرأت حمله به حزب الله را ندارند

صهیونیست ها جرأت حمله به حزب الله را ندارند
شنبه 22 تير 1392 - 17:57

بیروت، العالم - پژوهشگر لبناني ضمن بي اهميت دانستن رزمایش نظامیان صهيونيست در مناطق شمالي سرزمين هاي اشغالي، این اقدام را نمايش رسانه اي صهیونیست ها برای ایجاد هراس در حزب الله قلمداد كرد.

"رفعت بدوي" روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم گفت: ارتش رژیم صهیونیستی با برگزاری اين رزمايش خواهان ارسال اين پيغام به حزب الله است که نظامیان صهیونیست راهبرد خود را از جنگ خشكي به جنگ شهري تغيير داده اند.

وي خاطرنشان كرد: این رزمایش که در سالگرد جنگ 33 روزه لبنان در سال 2006 و در شرايطی نابرابر منتهي به پيروزي مقاومت لبنان شد، به منظور دلگرمي دادن به شهرك نشينان و روحيه بخشيدن به نظامیان صهیونیست است كه طي سال هاي گذشته در عرصه هاي گوناگون از سوی حزب الله با شكست مواجه شده اند.

پژوهشگر لبناني با تاكيد بر اين كه نيروهاي حزب الله دارای روحیه و توان قوی و موجب نگراني رژيم صهيونيستي هستند، افزود: حزب الله فقط يك نيروي داخلي لبناني نيست بلكه يك نيروي سياسي و نظامي منطقه اي است كه در معادلات منطقه جايگاه ويژه اي دارد.

 بدوي، نيرو و توان روزافزون حزب الله  را بزرگ ترين نگراني رژیم صهیونیستی توصيف و تاکید کرد: فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در سال های اخیر (پس از شکست در جنگ 33 روزه سال 2006) جرات نكردند به هيچ اقدام نظامي عليه مقاومت دست بزنند چون از عواقب و نتايج آن بشدت بیم دارند.

در شرايطي كه ارتش رژیم صهیونیستی منتظر شرايط خاصي براي حمله به حزب الله است، بدوي اعتقاد دارد که صهیونیست ها در عین حال از نتايج بسيار وخيم جنگ در هراس هستند و در صورت حمله به جنوب لبنان شوكه خواهند شد چرا که مقاومت لبنان و به طور اخص حزب الله امروز در آمادگي كامل سياسي و نظامي بسر می برد.

وي حمله ارتش رژیم صهیونیستی با هدف تضعيف حزب الله از نظر سياسي و اجتماعي را بي فايده خوانده و دلیل آن را صداقت و صلابت كامل مقاومت در لبنان و نيز محافل مردمي و سياسي و رسانه اي در كشورهاي  عربي و بسياري از كشورهاي جهان دانست.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی از سال 1982 در برابر حزب الله شکست های زیادی را متحمل شده است و دو شکست ارتش این رژیم در سال های 2000 و 2006 که منجر به خروج نظامیان صهیونیست از جنوب لبنان و آزادی سرزمین های لبنان از سوی حزب الله شد، خواب راحت را از چشم سران و نظامیان رژیم صهیونیستی ربود و آنان همواره برای جبران این شکست ها برنامه ریزی کنند. جنگ در سوریه موجب شده که صهیونیست ها سودای تحقق این رویا را در ذهن خود بپرورانند، غافل از این که حزب الله سال 2013 بسیار قویتر از حزب الله سال 2006 است. 


Ma.23:53.12

پربیننده ترین خبرها