درگیری تروریست ها با ارتش در سینا؛

20حمله به ارتش واهداف امنیتی مصر در 15 ساعت

20حمله به ارتش واهداف امنیتی مصر در 15 ساعت
سه شنبه 1 مرداد 1392 - 10:53

20 موقعيت امنيتي در شمال سينا طي 15 ساعت از ظهر دوشنبه تا نخستين ساعات بامداد امروز (سه شنبه) هدف حملات تروريستي مكرر قرار گرفتند كه در نتيجه آن حداقل 10 نفر كشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عمليات نیروهای امنیتی عليه تروريست ها بر خلاف هميشه با سرعت و در همان ساعات نخست بعد از ظهر دوشنبه آغاز شد . در اين  عمليات پليس و نيروهاي ارتش  در سه منطقه  العريش، شيخ زويد و الخروبه كمين زدند.
به گزارش روزنامه الیوم السابع مصر، درجريان درگيري ميان نيروهاي ارتش مصر با گروه های مسلح و تروریست، تعدادي از نيروهاي ارتش و چند تن از شهروندان عادي كشته شدند.
روز گذشته همزمان با اذان مغرب گروه های مسلح مجددا موقعيت هاي امنيتي از جمله ساختمان راديوي محلي در سيناي شمالي را از طريق پشت بام ساختمانهاي مجاور آن هدف قرار دادند كه با حضور نيروهاي پليس در منطقه و عملیات تعقيب و گريز، درگیری با گروه های مسلح به محله اداري و مسكوني مجاور مقر راديو كشيده شد . به دنبال این درگیری تعدادي از تروريست ها بازداشت و تعدادي موفق به فرار شدند.
ساعتي بعد از اين درگيري ها تروريست ها  به مرزهاي مصر با نوار غزه حمله كردند كه در جريان آن شاهدان عيني از اصابت 3 گلوله آرپي جي به محل استقرار ارتش در منطقه ابوزعرب و حي الصفا خبر دادند.
همزمان با اذان صبح امروز (سه شنبه) نيز صداي شليك چندين اسلحه سنگين از العريش و ورودي شهرك الشيخ زويد شنيده شد.


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها