هلاکت 5 تن از سرکردگان تروریستها در سوریه

هلاکت 5 تن از سرکردگان تروریستها در سوریه
شنبه 25 آبان 1392 - 18:26

دمشق(العالم) – خبرنگار العالم از هلاکت پنج سرکرده تروریست ها درعملیات ارتش سوریه در شهر حلب خبر داد.

بنابر این گزارش، ارتش سوریه در عملیاتی توانست شهرهای مهین و حوارین در ریف حمص و شهر "تل حاصل" در ریف حلب را از وجود تروریستها پاکسازی کند.
درگیری در ریف دمشق نیز ادامه دارد و تاکنون دهها فرد مسلح در بیت سحم و یلدا خود را تسلیم ارتش سوریه کرده اند.
خبرنگار العالم گزارش داد که درگیری ارتش سوریه با گروه های مسلح در شهر حلب و ریف حلب شدید است و ارتش سوریه در حال پیشروی در سایر شهرهای سوریه است.
نیروهای سوریه پس از در هم کوبیدن عناصر جبهه النصره که به طور گسترده در شمال این کشور حضور دارند، بر منطقه تل حاصل در شرق فرودگاه بین المللی حلب سیطره یافتند. 
همچنین در جریان عملیات هوایی ارتش سوریه ضد محل تجمع فرماندهان لواء التوحید وابسته به ارتش آزاد در مدرسه پیاده نظام در حلب، عبدالقادر صالح فرمانده لواء التوحید به هلاکت رسید.
در شهرهای مهین و حوارین در ریف حمص شرقی، نیروهای ارتش سوریه دهها تروریست جبهه النصره را به هلاکت رسانده و سلاح و مهمات آنان را ضبط کردند.
سخنگوی نیروهای مسلح سوریه گفت که ارتش سوریه شهرهای الحدث، الحوارین و مهین را تصرف و بر انبارهای مهمات در جنوب شرق شهر حمص تسلط یافت.
ارتش سوریه در شهرهای یلدا، ببیلا و حجرالاسود در جنوب ریف دمشق پیشروی کرد و دهها فرد مسلح در بیت سحم تسلیم ارتش شدند.
یک منبع نظامی به العالم گفت: ما آنان را در یلدا و ببیلا محصره کرده و شمار زیادی از آنان را که عمدتا از ملیتهای عربی و غیرعربی بودند، به هلاکت رساندیم.
همچنین ارتش سوریه افراد مسلح را در شمال شهر معضمیه در ریف دمشق هدف قرار داد و درگیری ارتش با تروریستهای جبهه النصره در منطقه برزه در شمال دمشق ادامه دارد.
افراد مسلح در عمده مناطق نبرد عقب نشینی کرده و نیروهای سوریه بر بخشهای بزرگی از آن مسلط شدند، ارتش سوریه همچنین به عملیاتش برای پایان دادن به حضور افراد مسلح در این کشور ادامه می دهد.  
MKH-15-22:31

پربیننده ترین خبرها