تازه‌ترین اعترافات یکی از عوامل انفجار بیروت

تازه‌ترین اعترافات یکی از عوامل انفجار بیروت
شنبه 7 دی 1392 - 22:29

یک روزنامه لبنانی در اطلاعات تازه خود از فردی به نام "ابراهیم ص." نام برد که اعتراف کرده است بعد از سرقت خودروی "هوندا سی آر وی" - که در جنایت ترور محمد شطح وزیر سابق لبنانی به کار رفت- آن را به اردوگاه عین‌الحلوه برده است.

به گزارش شبکه خبری العالم،  روزنامه لبنانی السفیر در شماره امروز خود نوشت: ابراهیم ص. همچنین در اعترافات خود گفته که شخصی به نام "موسی م." در سرقت خودرو و بردن آن به اردوگاه عین الحلوه از طریق دروازه "السیم"، با او همکاری کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که روزنامه السفیر نقل کرده، مشخص شد که "موسی م. به اتهام قاچاق مواد مخدر در زندان به سر می بَرد و برای بازجویی در قضیه خودروی مسروقه، احضار خواهد شد".

همچنین به نوشته این روزنامه، تحقیقات بعدی بر هویت شخصی که خودروی مسروقه را در اردوگاه عین الحلوه دریافت کرده، متمرکز خواهد شد و اینکه آن شخص طی ماه های گذشته با این خودرو چه کرده است و خودرو چگونه به اردوگاه وارد و از آن خارج شده است.

تحقیقات شاخه اطلاعات و ارتش تاکنون بر روند وارد کردن خودرو و خارج کردن آن از اردوگاه عین الحلوه تا منفجر کردن آن متمرکز بوده است.

یادآور می شود، دیروز (جمعه 6 دی) بر اثر انفجار خودروی بمبگذاری شده نزدیک هتل فینیسیا در مرکز بیروت، "محمد شطح" وزیر دارایی سابق لبنان کشته شد. در این انفجار همراهان این وزیر سابق لبنانی نیز کشته شدند.

محمد شطح با خودروی خود درحال عزیمت به منزل سعد حریری رییس جریان المستقبل برای شرکت در جلسه گروه سیاسی 14 مارس بود. سعد حریری مدت هاست در خارج از لبنان به سر می برد.

وزیر بهداشت لبنان آخرین آمار تلفات انفجار را 7 کشته و حدود 70 زخمی اعلام کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها