پنهانکاری بی نتیجه امارات در رابطه با رژیم صهیونیستی

پنهانکاری بی نتیجه امارات در رابطه با رژیم صهیونیستی
شنبه 28 دی 1392 - 14:18

با وجود تلاش امارات برای پنهانکاری در خصوص روابط خود با رژیم صهیونیستی، این رژیم روابط خود را با امارات در رسانه‌هایش علنی کرده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم "سیلوان شالوم" وزیر انرژی و زیرساخت‌های کابینه رژیم صهیونیستی قرار است در صدر هیاتی رسمی برای شرکت در نشست‌های کمیته اداری آژانس بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر به امارات برود.
سایت "تایمز" رژیم صهیونیستی با افشای این خبر در گزارشی تأکید کرد که این سفر برای حضور در نشست جهانی انرژی صورت می گیرد که قرار است در 20 تا 22 ژانویه در ابوظبی برگزار شود.
از سوی دیگر سایت صهیونیستی "مفزاك حداش" تأکید کرد که این اولین سفر رسمی و علنی یکی از اعضای کابینه فعلی به امارات است.
بر اساس این گزارش، این هیات به ریاست سیلوان شالوم و با عضویت مشاوران ارشد وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و برخی از نمایندگان بخش خصوصی در زمینه انرژی به امارات رفته است.
پیش از این نیز هیاتی از رژیم صهیونیستی در سال 2009 در اولین نشست آژانس بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر در ابوظبی، شرکت کرده بود.
در آن زمان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی این مساله را که پرچم این رژیم برای اولین بار در امارات برافراشته شده، برجسته  کرد. همچنین نمایندگان رژیم صهیوینستی مانند دیگر هیأتها مورد استقبال قرار گرفتند، علیرغم اینکه میان امارات و اسرائیل ، روابط دیپلماتیکی وجود ندارد.
سایت صهیونیستی "مفزاك حداش" نوشت: "با وجود پنهانکاری امارات در خصوص روابط خود با اسرائیل، روابط دو طرف به حد امضای توافقنامه با شرکتهای امنیتی اسرائیلی رسیده است." !
در سپتامبر گذشته، دو خلبان اماراتی به همراه خلبانان رژیم صهیونیستی در تمرین‌های نظامی در آمریکا شرکت کرده بودند. امارات تلاش کرد تا این خبر را نیز مخفی نگه دارد، اما رسانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکایی آن را فاش کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها